داوران دیدارهای روز نخست مشخص شدند/ قضاوت نویدی در سومین بازی

تیم فولاد سیرجان در دیدار افتتاحیه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف نماینده فیلیپین می‌رود و داورانی از قزاقستان و تایلند این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از شانزدهم تا بیست‌وسوم مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم فولاد سیرجان در نخستین حضور آسیایی خود به مصاف حریفان می‌رود.

مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با حضور 10 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و تیم فولاد سیرجان در نخستین مسابقه این رقابت‌ها به مصاف ربیسکو نماینده فیلیپین می‌رود.

قضاوت دیدار تیم فولاد سیرجان مقابل حریف فیلیپینی بر عهده داورانی از کشور قزاقستان و تایلند خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام سونگساک رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته داوران بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، مهدی نویدی داور بین‌المللی والیبال ایران در نخستین روز این مسابقات، دیدار بین تیم‌های کاظما کویت و تیم کشور میزبان را به‌عنوان داور اول به‌همراه داوری از کشور سریلانکا قضاوت خواهد کرد.

ضمن اینکه نماینده داوری کشورمان داور ویدئو چلنج دیدار پایانی روز اول بین گاز عراق و آلماتی قزاقستان خواهد بود.

رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا، به‌همراه شیمویاما از کشور ژاپن بعنوان دبیر کمیته داوران آسیا، کار نظارت بر عملکرد داوران را در این رقابت‌ها برعهده دارند.

5 داور بین‌المللی از کشورهای ایران، قطر، قزاقستان، عراق و تایلند به همراه 5 داور کاندیدای بین‌المللی (آسیایی) کار قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده خواهند داشت.

همچنین با مثبت شدن نتیجه تست PCR داور فیلیپینی، یک داور کاندیدای بین المللی از کشور میزبان جایگزین این داور شد که با وجود دو تیم و 3 داور از کشور میزبان انتظار می‌رود، 5 داور بین‌المللی حاضر در مسابقات روزهای پرکاری در پیش رو داشته باشند.

مهدی نویدی در سال 2013 در کلاس داوری کاندیدای بین المللی در کشور اندونزی موفق به قبولی و کسب عنوان کاندیدای بین‌المللی شد و از سال 2015 با قضاوت در رقابت‌های امیدهای مردان آسیا در فهرست داوران بین المللی ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:
تحلیل جالب فدراسیون جهانی والیبال/ FIVB: ایران صدرنشین نیمه دوم جدول شد
نتایج روز آخر مرحله گروهی/ برنامه مرحله حذفی والیبال باشگاه های زنان
حضور ۷ تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته

انتهای پیام /