داورزنی: آینده والیبال زنان در نوع نگاه به رده پایه است

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که استراتژی جدیدی در بخش زنان داریم، تاکید کرد: معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدراسیون به رده پایه برمی‌گردد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (شنبه 27 خرداد) به میزبانی شهر سورابایا در کشور اندونزی برگزار می‌شود و رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز با دعوت کنفدراسیون والیبال آسیا در این نشست حضور دارد.
دکتر محمدرضا داورزنی پیش از شرکت در این نشست با تیم ملی زنان ایران که برای شرکت در چلنجرکاپ آسیا در اندونزی حضور دارد، دیدار کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در مورد نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: امروز جلسه هیات رئیسه آسیا را داریم. با توجه به این‌که یک هفته دیگر جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی در دومنینکن برگزار می‌شود، معمولا کنفدراسیون‌ها قبل از آن جلسات خود را تشکیل می‌دهند تا برنامه‌هایشان را آماده کنند. این برنامه‌ها سپس در هیات رئیسه جهانی مطرح می‌شود. بنابراین در نشست امروز آسیا بحث‌هایی مطرح است که باید در هیات رئیسه به تصویب برسد و بعد در FIVB مورد بررسی قرار گیرد.
داورزنی افزود: کنفدراسیون والیبال آسیا این جلسه را به صورت فشرده و همزمان با چلنجر کاپ زنان آسیا برگزار می‌کند. به همین دلیل فرصتی دست داد تا هم در جلسه هیات رئیسه شرکت کنم و هم سری به بچه‌های تیم ملی زنان بزنم.
وی به استراتژی فدراسیون والیبال در بخش زنان اشاره و بیان کرد: استراتژی جدیدی را تعرف کرده‌ایم و آن هم سرمایه‌گذاری خوب روی تیم‌های دختران و توجه جدی به بخش پایه است. در تیم بزرگسالان پوست‌اندازی و روی تیم زیر 16 سال دختر هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، چون معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدارسیون به رده پایه برمی‌گردد. خوشبختانه رده زیر 16 سال خوب کار می‌کند و تیم بزرگسالان هم که پوست‌اندازی کرده، فرصت خوبی برای جوانانی است که در این تیم حضور دارند.
دومین دوره مسابقات چلنجر کاپ زنان آسیا از 28 خرداد با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی آغاز می‌شود و تیم ملی ایران هم برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/