داوری: تا مرز دعوا پیش رفتیم/ کادر فنی بازی دوستانه نخواست

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین داوری درخصوص شرایط میزبانی ارومیه و اردبیل برای رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: ما تمام موارد را طبق برنامه اجرا خواهیم کرد. باید از هر دو استاندار ارومیه و اردبیل تشکر کنم. همچنین از مدیران کل این دو شهر هم قدردانی می‌کنم که تیم کاری خوبی را انتخاب کرده‌اند. چهارشنبه گذشته جلسه خوبی داشتیم و با توجه به بازدیدی که از شرایط و امکانات داشتیم زمان تحویل سالن‌ها به ستاد مرکزی هم اعلام شد. پس از تحویل سالن‌ها که اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود موارد مختلف را مورد آزمایش خواهیم کرد تا مشکلات رفع شود.

* اگر خوش‌خبر بخواهد خیلی راحت بازی تدارکاتی هماهنگ می‌کند

وی درخصوص اینکه آیا درست است که چون تیم ملی سرپرست نداشت تیم ملی نتوانسته بازی تدارکاتی داشته باشد، گفت: خوش خوش‌خبر چنین اعتقادی ندارد. او شناخت زیادی به اوضاع والیبال جهان دارد و ارتباطش با سرپرست تیم‌های مختلف هم خوب است و اگر بخواهد خیلی راحت می‌تواند بازی تدارکاتی فراهم کند.

* کادر فنی درخواستی برای بازی‌های دوستانه نداشت

سرپرست فدراسیون والیبال ایران که در برنامه تهران ورزشی از رادیو تهران صحبت می‌کرد، گفت: این تشخیص سرمربی تیم ملی بوده که ملی‌پوشان بازی تدارکاتی نداشته باشند و خوش‌خبر هم تابع تصمیمات کادر فنی است. قطعاً چون درخواستی نبوده بازی تدارکاتی هم انجام نشده است؛ البته باید به این نکته هم توجه کنیم که هنوز همه لژیونرها به اردوی تیم ملی نیامده‌اند و شاید یکی از دلایل عدم درخواست بازی تدارکاتی هم همین باشد. خوشبختانه بازیکنان خیلی آماده هستند و برای اولین بار خیلی زود کارهای تیمی شروع شد.

* باید به تصمیمات کادر فنی تیم ملی نوجوانان احترام بگذاریم

داوری درپاسخ به این سوال که چرا تیم ملی نوجوانان بدون اعلام نام بازیکنان و حدود 110 روز مانده به مسابقات جهانی راهی یک تورنمنت محلی شده است، تصریح کرد: ما بلند قدترین تیم ملی نوجوانان را داریم. به هر حال یک نسل تغییر کرد که در رده نوجوانان طبیعی هم هست و قطعاً کادر فنی و در راس آنها وکیلی تصمیماتی خواهد گرفت که باید به آن احترام بگذاریم چون آنها تجربه بالایی دارند. نشستی با وکیلی خواهیم داشت و سپس درمورد سوالات مطرح شده حرف خواهم زد.

* وکیلی بهتر به شبهات پاسخ خواهد داد

وی در پاسخ به این سوال که اگر ایران به عنوان قهرمان جهان با تیم‌های ایتالیا و آلمان بازی کرده چرا هیچ عکس، خبر یا فیلمی از آن منتشر نشده است، اظهار داشت: شاید به این دلیل که در آن مقطع تغییر و تحولاتی در بخش روابط عمومی فدراسیون داشتیم و با توجه به اینکه در راستای کاهش هزینه‌ها خبرنگار و عکاسی همراه تیم اعزام نشده عکس و خبری هم منتشر نشده است. بعد از اینکه وکیلی و تیمش از سفر برگشتند، نشستی خواهیم داشت و وکیلی بهتر به شبهات پاسخ خواهد داد، اما اگر در بحث مدیریت و پشتیبانی سوالی باشد من پاسخ خواهم داد. در مجموع امیدوارم اردوهای ایتالیا و ترکیه برای تیم ملی مفید باشد.

* کارمان با همراه اول تا مرز دعوا هم پیش رفت

سرپرست فدراسیون والیبال درمورد گم شدن 11 میلیارد در فدراسیون والیبال، خاطرنشان کرد: اتفاقاً یکی از مدعیان این کار داورزنی است. دو بار همراه با داورزنی به همراه اول رفتیم و کارمان تا مرز دعوا هم پی رفت. پول دست همراه اول است و باید پاسخگو باشد. اینکه می‌گویند پول گم شده یعنی چه؟ حساب و کتاب‌ها مشخص است. من به جهرمی هم نامه زد‌ه ام تا حقوق والیبال و هوادارانش پرداخت شود. روز گذشته دیدم که در فضای مجازی مطلبی در این خصوص نوشته شده بود و نمی‌دانم چرا این کار را می‌کنند.

* قراردادهای والیبال شفاف است

داوری افزود: قرارداد‌ها روشن و شفاف است. ما بارها اعلام کردیم که پول‌ها در چه مکان‌هایی است. نامه‌‌های جداگانه به آقایان فرهنگ، جهرمی و شرکت‌های مختلف نوشته‌ و گفته‌ایم که منابع ما باید آزاد شود. همه چیز شفاف است و امیدواریم این پول زودتر پرداخت شود.

* اگر مطالبه والیبالی‌ها باشد خدمتگزارشان خواهم بود

وی درخصوص اینکه آیا احتمال دارد در انتخابات حضور پیدا کند یا خیر، گفت: من نگفته‌ام مطالبه اهالی والیبال این است که من در انتخابات حاضر شوم، بلکه گفته‌ام اگر مطالبه‌ای باشد در خدمت خواهم بود. با توجه به خدماتی که در این مدت ارائه کرده‌ام اهالی والیبال باید تصمیم بگیرند که من باشم یا نه؛ اگر مطالبه والیبالی‌ها باشد خدمتگزار والیبال خواهم بود و بدانید که قرار نیست خودمان را تحمیل کنیم. بدون شک خدمت به جامعه والیبال خدمت بزرگی است.

منبع: فارس