داوری: صالحی امیری هم گفت که بودجه در کفاف ورزش قهرمانی نیست

مجمع کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۵ آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد داوری در پایان جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد انتخابش به عنوان ریاست فدراسیون بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراز و نشیب زیادی داشت و خدا را شکر خوب تمام شد. همه باید کمک کنند که بحران‌ها و مسایلی که در مسیر است را پیش از مسابقات آسیایی و المپیک  پشت سر بگذاریم. انتخابات هم بعدا برگزار می شود.

وی در مورد چالش‌هایی که درجلسه وجود داشت و دو طرف صحبت‌هایی را مطرح کردند و نظر او با کدام طرف بود، گفت: باید به نتیجه احترام گذاشت و من بیشتر شنونده بودم زیرا مدت زیادی نیست که به فدراسیون بسکتبال آمده‌ام و دو طرف صحبت‌های درستی مطرح کردند.

وی در مورد اینکه جنگ بودجه فدراسیون‌ها را شاهد بودیم و از بودجه فدراسیون بسکتبال راضی هستید، گفت: قرار شد هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم و این را مطرح کنیم و هیچ فدراسیونی از بودجه‌اش راضی نیست. من اطلاع دقیقی از بودجه فدراسیون بسکتبال ندارم و فکر می‌کنم حدود یک و نیم تا دو میلیارد تومان است چون تفاهم قبلی بوده است.

داوری درمورد اینکه پس چرا فقط دبیر اعتراض می‌کرد و سایر روسای فدراسیون‌ها که از بودجه ناراضی بودند حرفی نمی‌زدند گفت: بودجه واقعا کم است و صالحی امیری هم گفت که بودجه در کفاف ورزش قهرمانی نیست.

بیشتر بخوانید:
داوری رئیس جدید فدراسیون بسکتبال شد

انتهای پیام /