داور سرشناس شانس قضاوت دربی را از دست داد

امیر عرب براقی شانس قضاوت دربی روز چهارشنبه را از دست داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امیر عرب براقی در کنار بیژن حیدری و وحید کاظمی گزینه‌های قضاوت دربی بودند  اما در بررسی‌های صورت گرفته از سوی اعضای کمیته داوران این داور شانس قضاوت دربی را از دست داد.

او در یکی از بازی‌هایی که این فصل برای استقلال سوت زد، یک اشتباه سهوی به ضرر استقلال داشت که موجب شد این تیم نتواند در استادیوم آزادی به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. در مصاف استقلال با مس رفسنجان ضربه سجاد شهباززاده به دست مدافع تیم مس رفسنجان برخورد کرد و داور باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌کرد اما از کنار این صحنه گذشت.

امیر عرب براقی در دور رفت پرکارترین داور لیگ برتر بود و قضاوت‌های خوبی داشت اما در برخی از بازی‌ها همانند مسابقه مورد اشاره اشتباهاتی داشت که او را در دور برگشت تبدیل به داور کم کاری کرد.

با ثبت این اشتباه در پرونده امیر عرب براقی او شانس قضاوت در دربی حذفی را از دست داد. او در بازی نساجی – استقلال در قائمشهر هم داور بازی بود که به زعم استقلالی‌ها باید برخورد با مهدی قایدی را پنالتی اعلام می‌کرد. البته در این صحنه بسیاری از کارشناسان داوری تصمیم امیر عرب براقی را تایید کردند.

انتهای پیام/