دایی: یکی به من بگوید «پرونده ویلموتس» چه شد؟!

واکنش علی دایی به پرونده فساد در فوتبال: یکی به من بگوید «پرونده ویلموتس» چه شد؟!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ الان چند ماه مثلا این مسایل فساد فوتبال عنوان شده است!؟ چند ماه؟ خیلی وقت است. تا الان چه نتیجه‌ای گرفتیم!؟ فقط اعلام کردند افراد مرتبط با وثیقه آزاد هستند. چرا پرونده هایی به این مهمی و حساسی را به طور ویژه رسیدگی نمی‌کنید!؟ شما یک گروه زبده قضایی بگذارید سریع حل و فصل کنند و درنهایت به مردم جواب بدهد.

یکی به من بگوید قضیه ویلموتس چه شد! ما هنوز ماندیم! نمایندگان مجلس می خواستند تحقیق و تفحص کنند و انجام دادند، چه اتفاقی افتاد؟ خروجی‌اش چه بود؟ بیایید با مردم صادق باشید. بیایید با مردم صحبت کنید. به قرآن همین صحبت با مردم و همین روشن کردن این مسایل باعث می شود مردم یک مقدار آرامش خاطر پیدا کنند. اما متاسفانه خیلی فسادهای دیگر در مسایل اقتصادی پیش می‌آید و هیچ کس جوابگو نیست. به مردم جواب نمی‌دهند.

این روش نارضایتی مردم را به دنبال می‌آورد. اگر شما بیایی یک کاری کنی که با مردم رو راست باشی، بیایی مسائل را با مردم مطرح کنی خیلی خوب می‌شود. چه ایرادی دارد؟ این مملکت مال مردم خودمان است. مال ایرانی‌هاست. این مملکت را باید آباد کنیم. همه به یک نحوی باید برای آبادانی این مملکت کمک کنیم.