دختر انگلیسی و اسبی که معمولی نبود

ماجرای دختر انگلیسی و اسب مرد علاقه اش در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گریس که حسابی با پونی اخت شده است می‌گوید که حتی حاضر نیست این اسب را با یک میلیون پوند هم بفروشد، گریس دختری انگلیسی است که از دوران دانشگاه با اسبی به نام پونی آشنا شد و در ۵ سالگی او را خرید و به خانه برد. اسبی که در ابتدا تنها یک اسب معمولی بود، شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود. از زایمانی دشوار تا سرطانی که با آن رو به رو بود، اما حالا پونی یک اسب مشهور است و توانسته در چندین و چند مسابقه هم برنده باشد.

گریس هنگامی که در دانشگاه مشغول بود در اطراف محل تحصیلش با یک اسب یک ساله و مادرش روبه رو شد، این اسب که پونی نام دارد هنگام زایمان مادرش با خطر مرگ رو به رو بود و برای همین در شرایط خاصی در اطراف دانشگاه محل تحصیل گریس نگهداری می‌شد. پس از گذشت زمان گریس که به این اسب عادت کرده بود می‌خواست تا آن را به خانه ببرد، اما آن طور که خودش می‌گوید با مخالفت جدی خانواده اش رو به رو شد.

آن‌ها نه از این درخواست گریس استقبال کردند و نه حاضر بودند پولی بابت خرید این اسب پرداخت کنند، در نهایت گریس تابستان سختی را پشت سر گذاشت و با کار زیاد در تابستان موفق به خرید این اسب شد.

پونی پس از آن که با گریس آشنا شد به خانه آن‌ها آمد و حالا وقتش را در حیاط منزل آن‌ها سپری می‌کند، پونی ۹ ساله فقط یک اسب معمولی نیست و تاکنون توانسته در چند مسابقه هم حسابی بدرخشد و عنوان دار شود، مسئله که باعث شده دختر انگلیسی که روزگاری برای نجات جان یک اسب پیشقدم شده بود حالا با او عنوان‌های زیادی کسب کرده است.

انتهای پیام/

منبع باشگاه خبرنگاران جوان