دربی تورین/ جدال لاتزیو _ میلان و ناپولی _ رم از جذابیتهای هفته سی ام

رقابت های فوتبال باشگاههای ایتالیا سری آ به هفته سی‌ام رسید.هفته ای که در ۳ روز برگزار خواهد شد و آغاز هفته عصر شنبه با دربی تورین همراه است و روز دوشنبه با جدال ناپولی _ رم به پایان میرسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

بازیهای مهم هفته ۳۰ سری آ

?دربی تورین جدالی همیشه حساس
شاگردان “مائوریتزیو ساری” هفته قبل با برد ۳ بر ۱ در خانه جنوا چشم انتظار پیروزی همشهری خود برابر لاتزیو بودند اما تورینو در خانه ۲ بر ۱ به رقیب بیانکونری باخت تا همچنان فاصله یوونتوس با لاتزیو در صدر جدول همان ۴ امتیاز باشد.تورینو با ۳۱ امتیاز در رتبه پانزدهم ، ۶ امتیاز و ۳ پله تا منطقه سقوط فاصله دارد.

?لاتزیو برای شانس قهرمانی در مقابل روسونری
شاگردان سیمونه اینزاگی در خانه پذیرای میلان هستند.لاتزیو هفته قبل ۲ بر ۱ تورینو را شکست داد تا همچنان تنها تهدید کننده و رقیب یوونتوس در راه قهرمانی سری آ باشد.میلان بعد از چند نتیجه خوب هفته گذشته در ثانیه های پایانی از شکست مقابل اسپال گریخت و حالا با ۴۳ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.روسونری روی کاغذ شانس کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا را دارد.

? اینتر در تعقیب صدرنشینان
شاگردان ” آنتونیو کونته” هفته قبل با ۶ گل برشا را در هم کوبیدند و با ۶۴ امتیاز همچنان رده سوم و اختلاف ۴ امتیازی خود با لاتزیو را حفظ کردند.
نراتزوری عصر یکشنبه در جوزپه مه آتزا پذیرای تیم یازدهم جدول یعنی بولونیا خواهد بود که نه شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد و نه خیلی خطر سقوط تهدیدش میکند.۳ امتیاز بازی برای اینتر در صورت شکست لاتزیو برابر میلان به اندازه ۶ امتیاز ارزش دارد.

? آتالانتا بدنبال افزایش رکوردها
شاگردان گاسپرینی هفته گذشته با پیروزی ۲ بر ۰ برابر ناپولی به رکورد ۸۲ گل زده دست یافتند.مردان شهر برگامو با ۶۰ امتیاز سهمیه چمپیونز لیگ در فصل بعد را قطعی کرده و حالا در ادامه فصل نیم نگاهی حتی به پله های سوم و چهارم دارند.آنها یکشنبه شب مهمان کالیاری تیم نهم جدول هستند که در پی کسب سهمیه لیگ اروپا در ادامه سری آ میباشد.

?جدال ۶ امتیازی همسایه های شکست خورده
ناپولی با ۴۵ امتیاز ششم و رم با ۴۸ امتیاز پنجم سری آ هستند و میلان ۴۳ امتیازی را در تعقیب خود میبینند.هر دو تیم هفته گذشته ۲بر ۰ شکست خوردند.ناپولی برابر آتالانتا و رم مقابل اودینزه.آنها جدالی ۶ امتیازی دارند و برنده دیدار در ادامه راه استرس کمتری برای حفظ سهمیه لیگ اروپا خواهد داشت.

برنامه هفته سی‌ام سری آ

شنبه ۱۴ تیرماه
ساعت ۱۹:۴۵
ورزشگاه: آلیانز استادیوم
یوونتوس _ تورینو
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: رجیوامیلیا
ساسولو _ لچه
یکشنبه ۱۵ تیرماه
ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
ورزشگاه: المپیک رم
لاتزیو _ میلان
ساعت ۱۹:۴۵
ورزشگاه: جوزپه مه آتزا
اینتر میلان _ بولونیا
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: ماریو ریگامونتی
برشا _ ورونا
ورزشگاه: ساردینیا آره نا
کالیاری آتالانتا ? ورزشگاه: اینیو تاردینی پارما فیورنتینا
ورزشگاه: لوییجی فراریس
سامپدوریا _ اسپال
ورزشگاه: فریولی
اودینزه _ جنوا
دوشنبه ۱۶ تیرماه
ورزشگاه: سن پائولو
ناپولی _ رم