دربی ۹۵| نبرد بودن و نبودن در کورس قهرمانی

آزادی امروز میزبان شهرآورد نود و پنج پایتخت است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به دربی شماره 95 رسیدیم؛ به شرایط جدول اگر با دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که هر دو تیم محکوم به کسب برد و رسیدن به سه امتیاز مسابقه هستند. پرسپولیس برای صدرنشینی و ادامه رقابت با سپاهان برای قهرمانی، باید ببرد. استقلال هم برای اینکه هم‌چنان شانس حضور در کورس قهرمانی داشته باشد باید پیروز از زمین خارج شود تا فاصله‌اش با تیم‌های صدرنشین بیشتر نشود.

پس از نظر فوتبالی به هیچ عنوان نباید منتظر مسابقه‌ای سرد با تاکتیک‌های مصلحتی برای نباختن در این بازی حساس باشیم. مساوی نتیجه خوبی برای پرسپولیس و استقلال نیست و تنها تیمی که از آن نفع می‌برد سپاهان است.

اینکه یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای بردن دربی چگونه تیم خود را آماده کرده‌اند خروجی‌اش در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. طبیعتا در این بازی هر اشتباه می تواند تاوانی سنگین برای هر تیم داشته باشد و به همین دلیل تیمی که از دفاع کمترین ضریب اشتباه را داشته باشد و در خط حمله هم از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را کند، شانس بیشتری برای رسیدن به سه امتیاز دارد.

امروز اما به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، سومین دربی متوالی است که بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. بدون تردید همه آرزو می‌کنیم که برای دربی بعدی، بحران کرونا تمام یا کنترل مطلق شده باشد و مردم بتوانند سکوهای ورزشگاه آزادی را پر از شور و هیجان کنند تا دوباره مثل قبل، فوتبال با صاحبان اصلی خویش به زندگی پرفراز و نشیب خود ادامه بدهد.

با این وجود از نظر فوتبالی ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو تیم که نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند، امیدواریم نتیجه هر چه شد، هواداران فوتبال از تماشای یک مسابقه جذاب و زیبا لذت ببرند.

نیاز شدید هر دو تیم به پیروزی، قطعا این فضا را مهیا خواهد کرد. چون هم یحیی گل محمدی و هم فرهاد مجیدی می‌دانند که در شرایط فعلی مساوی با باخت برای آنها هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
دربی 92| استقلال 2 پرسپولیس 2/ فرشته عراقی و فرار سرخ ها از شکست + فیلم
دربی 95/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال
دربی 95/ 8سرخپوش منتظر اولین بازی در دربی، 6 نفر با سابقه گلزنی
دربی 95/کنعانی زادگان یا محمد نادری کدامیک نیکبخت و هاشمی نسب می شوند؟

انتهای پیام/