دربی 94/ حاشیه های قبل از بازی استقلال – پرسپولیس

دربی دو تیم فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران از ساعت 16:35 برگزار خواهد شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

ترکیب پرسپولیس مشخص شد: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

ترکیب استقلال برای دربی 94: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد‌ موسوی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16:35 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. 

با توجه به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران، دور تا دور ورزشگاه آزادی مأموران نیروی انتظامی مستقر هستند و اجازه حضور هیچ فرد متفرقه‌ای را به داخل ورزشگاه نمی‌دهند. 

تعدادی از تماشاگران دو تیم با در دست داشتن پرچم‌های قرمز و آبی در مقابل درب غربی مجموعه ورزشی آزادی حضور دارند.

تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه آزادی صورت گرفته و خودروهایی که قصد ورود به مجموعه را دارند بازرسی می‌شوند.

اتوبوس تیم استقلال ساعت 14:45 دقیقه وارد ورزشگاه شد که تعداد انگشت‌شمار تماشاگران استقلال اعضای این تیم را تشویق کردند.

15:13 – اتوبوس تیم پرسپولیس نیز هم اکنون به ورزشگاه آزادی رسید.

تعدادی از گزارشگران تلویزیونی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده و به آنها اجازه ورود داده نشد. نماینده شبکه خبر نیز با وجود تلاش فراوان، به دلیل نداشتن آیدی کارت نتوانست وارد مجموعه شود که البته رایزنی‌ها برای حضور این تعداد از گزارشگران در داخل مجموعه در حال انجام است.

تنها طرفداری که از محله پونک خود را به ورزشگاه رسانده بود بعد از کلی التماس و خواهش برای ورود به ورزشگاه در حال برگشتن به خانه بود.مصطفی که در حال تکان دادن پرچم آبی رنگ خود بود دلیل حضورش علاقه بیش از حد به تیمش عنوان کرد و گفت: در عین نا امیدی آمدم و با خود گفتم شاید فرجی شد و توانستم داخل ورزشگاه شوم.

گوران یرکوویچ: من در دربی بازی کرده‌ام و بخشی از اهمیت دربی در تماشاگران نهفته است. بدون تماشاگران بازی حس و حال سابق را ندارد. امیدوارم که امسال کرونا پایان بگیرد و سال آینده بتوانیم شاهد حضور هواداران باشیم و همین آرزو را برای هواداران تیم حریف هم دارم. فکر می‌کنم استقلال پرسپولیس را شکست می‌دهد.

مسئولان ورزشگاه آزادی با آرامش و در غیاب تماشاگران مشغول آماده سازی چمن و دروازه ها هستند.

پرسپولیس در بازی قبلی هیچ مهاجم تخصصی ای را در ترکیب نداشت و به عالیشاه، پهلوان، امیری و نوراللهی دل بسته بود؛ امروز اما عبدی در زمین حضور دارد و برای ثبت اولین گل تلاش می‌کند.

محمد نادری یاغی بزرگ دربی 94 محسوب می‌شود. بازیکنی که برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به ساختمان این باشگاه نیز رفت و به توافق نیز رسید اما ناگهان همه چیز به هم خورد و ستاره قرمز، آبی پوش شد.

سیدجلال حسینی امروز برای نهمین بار کاپیتان پرسپولیس در دربی خواهد بود. همایون بهزادی با همین تعداد کاپیتانی رکورددار است و احتمالا رکوردش در بازی برگشت شکسته می‌شود.

محمود فکری تاکنون ۱۸ بار به عنوان بازیکن در دربی پایتخت حضور داشته و دو گل نیز به ثمر رسانده است. او امروز برای نخستین بار به عنوان سرمربی پای به شهرآورد می‌گذارد.

افشین پیروانی در پاسخ به درخواست خبرنگار فوتبال برتر اعلام کرد که فعلا قصد گفتگو و مصاحبه ندارد.

بازیکنان تیم پرسپولیس پیش از عزیمت به ورزشگاه آزادی، توسط نماینده ایفمارک تب سنجی شدند.

بازی امروز استقلال و پرسپولیس را بهنام مهدی زاده گزارش خواهد کرد؛ این گزارشگر جوان ششمین نفری است که فرصت گزارش دربی در دهه جاری را دارد.

بازیکنان استقلال که پیشاپیش آنها وریا غفوری حاضر است وارد چمن شدند و زیر نظر کادرفنی گرم کردند.

با وجود اینکه اعلام شد مهدی زاده گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر این دیدار را گزارش می کند اما وی این موضوع را تکذیب کرد. جواد خیابانی دیدار دو تیم را گزارش خواهد کرد.

تیم داوری این مسابقه ساعت 15:20 وارد  زمین شد و از وضعیت زمین و همچنین تور دروازه ها بازدید کرد.

رشید مظاهری اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن به همراه سعید عزیزیان وارد زمین شد.

پیش از شروع مسابقه قرار است بازیکنان دو تیم با شاخه های گل به سمت جایگاهی که تصویر سردار قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده در آن قرار داده شده بروند.

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ورزشگاه حاضر شد.

بازیکنان پرسپولیس هم با تاخیر نسبت به حریف خود وارد چمن شدند و به گرم کردن خود پیش از دربی 94 می‌پردازند.