درخشان: چرا به مربی ایرانی فرصت ندادید؟ چرا قاتل جان ما شدید؟

من را از پرسپولیس کنار گذاشتند. مربی که تیمش در جام باشگاه ها صدر جدول بود و بعد از مدت ها استقلال پرقدرت قلعه‌نویی را برده، کنار گذاشتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باید با صراحت بگویم بازیکنان داخلی هم برای مربی خارجی خیلی توان می‌گذارند. نمی‌خواهم نبش قبر کنم. در زمان من کسانی که برای تیم پرسپولیس بازی نکردند و ادا و اطوار درآوردند، همه به نوعی از فوتبال رفتند. چرا به منِ مربی ایرانی با نتایج خوبی که در آن فصل گرفته بود فرصت ندادید و او را کنار گذاشتید؟ با نداشتن مدیر، بی پولی، با نتوانستن و نخریدن کنار آمدیم، رفتیم التماس کردیم و علیپور را با بدبختی و بیچارگی با ۸۰ تومان پول از راه آهن گرفتیم.

وی افزود:من را از پرسپولیس کنار گذاشتند. مربی که تیمش در جام باشگاه ها صدر جدول بود و بعد از مدت ها استقلال پرقدرت قلعه‌نویی را برده، کنار گذاشتند. ما الان در طی شش بازی با استقلال هنوز نتوانسته‌ایم یک بازی را با اقتدار ببریم اما مربی که موفق بوده و با ۹ امتیاز صدر جدول آسیا بوده را برداشتند.

درخشان در پایان گفت: زمانی که آقای برانکو آمد سه گل از لخویا خورد و از جام باشگاه های آسیا حذف شد و در لیگ هم نهم بود کسی این حرف ها را زد؟ چرا تغییر ندادید؟ به او فرصت دادید. چرا به مربی ایرانی فرصت ندادید؟ چرا قاتل جان ما شدید؟

بیشتر بخوانید:
انتصاب درخشان به عنوان مسئول فنی جودوی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲
سهرابی: موفقیت‌های تیم‌های پایه تراکتور، آغاز روزهای درخشان فوتبال آذربایجان است
حمید درخشان: ما از نظر تاکتیک تیمی بسیار در سطح پایینی هستیم

انتهای پیام /