درخشش ايران در اولين جشنواره بين الملي شطرنج

اولین جشنواره بین الملی مسابقات شطرنج عراق با حضور سه کشور از آسیا و نمایندگانی از کشور های ایران – عراق – سوریه در این کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه  در این دوره از مسابقات کشور ایران با حضور 4 بازیکن در این رقابت ها شرکت کرد .

بهروز فولادی یکی از بازیکنان تیم شطرنج ایران با ریتینگ 1920 در جدول این مسابقات و با کسب 6 امتیاز در رده هشتم جدول مسابقات قرار گرفت.

در همین راستا،بهروز فولادی با کسب 6 پیروزی و 3 باخت به کار خود در این مسابقات پایان داد دو قلو های شطرنج اروندان بار دیگر افسانه ای شدند دو قلو های شطرنج آبادانی که با شروع مسابقات شطرنج از سن نونهالی و با تحت دوره آموزشی آکادمی شطرنج منطقه آزاد اروند و با شرکت در مسابقات بین الملی و کشوری و … در حال کسب تجربه هستند در سن کم افتخار آفرینی های بسیاری در این سن کم کسب کردند .

ابوالفضل امیری نسب که با ریتینگ 1244 در جدول مسابقات حضور داشت با کسب 6 امتیاز و کسب 6 پیروزی و 3 باخت و کسب مقام اول رده سنی زیر 14 سال در یم مسابقه بین الملی به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد .

حسین امیری نسب نیز با ریتینگ 1159 در جدول مسابقات با کسب 3.5 امتیاز و کسب سه پیروزی و یک مساوی و و پنج باخت و کسب مقان دوم رده سنی زیر 14 به کار خود پایان داد جعفر امیری نسب که با ریتینگ 1495 در جدول مسابقات حضور پیدا کرده بود نیز توانست با کسب 5 پیروزی و 4 باخت به کار خود در این مسابقات پایان دهد. این مسابقات اولین جشنواره بین الملی به میزبانی کشور عراق بود این لز مسابقات با حضور 58 بازیکن در 9 دور به روش سوئیسی برگزار گردید .

هییت شطرنج منطقه آزاد اروند کسب این عناوین را به خانواده گرامی امیری نسب و مردم شهرهای آبادان و خرمشهر تبریک عرض کرده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت های بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی مرد شماره یک شطرنج ایران در جام باشگاه‌های اروپا
شطرنج قهرمانی آماتورهای آسیا/کسب دو مدال طلا و یک نقره توسط ایران
تیم دو نفره شطرنج ناشنوایان ایران قهرمان جهان شد

 

انتهای پیام/