درخشش ستاره والیبال ایران در پلی‌آف ایتالیا

تیم والیبال ورونا با وجود درخشش اسماعیل‌نژاد موفق نشد در پلی‌آف به پیروزی برسد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در جریان دور رفت مسابقات یک چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا، تیم پروجا موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر ۱ مقابل ورونا به پیروزی برسد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود والیبال پروجا – یکی از قدرت‌های لیگ ایتالیا – تمام شد.

امین اسماعیل‌نژاد، ستاره والیبال ایران که برای تیم ورونا در لیگ ایتالیا توپ می‌زند در این رقابت برای تیمش درخشید و توانست ۲۳ امتیاز کسب کند. لژیونر والیبال ایران ۱۸ امتیاز از حمله، ۲ امتیاز از دفاع و ۳ امتیاز از سرویس برای تیمش پوئن به دست آورد.

درخشش ملی پوش ایران در این رقابت برای تیمش کافی نبود و ورونا در بازی اول پلی‌آف شکست سنگینی را تجربه کرد. یاران اسماعیل نژاد باید در ادامه‌ این رقابت‌ها برای برد به میدان بروند. با توجه به اینکه بازی‌های پلی آف سوپر لیگ والیبال ایتالیا به شکل سه پیروزی از پنج رقابت‌ برگزار می‌شود، در صورت شکست‌ ورونا کار این تیم برای صعود سخت خواهد شد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده از دور یک چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا، ترنتینو ۳ بر صفر مودنا را شکست داد. همچنین لوبه ۳ بر ۱ از مونزا شکست خورد. در یکی از دیگر دیدارهای این مرحله، میلانو در یک بازی جذاب ۳ بر ۲ پیاجنزا را درهم کوبید.

انتهای پیام/