درخشش فوق العاده ستاره حذفی گل محمدی

بازیکن اخراجی پرسپولیس در این فصل در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، خیلی از فوتبالیست ها همیشه دوست دارند مورد توجه دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار بگیرند و تجربه حضور در این تیم را به دست بیارند اما بعضی از آنها با اینکه پیراهن این دو تیم مشهور و بر تن می کنند آنچنان باید شاید عملکرد خوبی ندارند و یا در پازل تاکتیکی سرمربی تیم جایی ندارند به همین دلیل توسط کادر فنی در لیست مازاد قرار خواهند گرفت.

رضا اسدی هافبک این فصل تراکتور نیز چنین داستان مشابهی دارد. او فصل گذشته به تیم پرسپولیس پیوست و به رقم ۲۳ بازی که برای سرخپوشان انجام داد در ابتدای این فصل در لیست مازاد قرار گرفت و گل محمدی این بازیکن را نخواست. اسدی هم در این فصل به تراکتور پیوست و جالب است بدانید در ۱۵ بازی این تیم ۶ گل به ثمر رسانده است تا همراه با محمد عباس زاده بهترین گلزن این تیم تبریزی باشد و صدر جدول گلزنان نیز قرار بگیرد.

در واقع کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن اخراجی پرسپولیس با پیراهن تراکتور چنین عملکرد خیره کننده ای داشته باشد. البته از نقش پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور نباید به سادگی عبور کرد. او در چند هفته ای که هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده گرفته، رضا اسدی که همیشه به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌رفت به خط حمله انتقال داده تا یک مهاجم جدید به فوتبال ایران معرفی کند.

نا گفته نماند که اسدی قدر پاس های ریکاردو آلوز هافبک تراکتور را به خوبی می داند و اگر همین روند را ادامه دهد شاید عنوان آقای گلی لیگ را به نام خود ثبت کند؛ چرا که لوکادیا مهاجم پرسپولیس که او نیز ۶ گل زده، از کشور رفته و عباس زاده نیز دیگر ۶ گله لیگ نیز هنوز مصدوم است.

انتهای پیام/