درخواست آنچلوتی برای حفظ فرلان مندی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مخالف فروش فرلان مندی در تابستان امسال است.

به گزارش شبكه ورزشی لحظه عملکرد ضعیف مندی در طول دوران حضورش در رئال مادرید باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش او باشند.

گفته شده بود که او پیش از این هم در تابستان گذشته در فهرست فروش رئال قرار داشت اما پیشنهاد قابل توجهی برای جذب او ارائه نشد و به همین دلیل به حضورش در این باشگاه ادامه داد.

این بازیکن بیشتر دیدارهای فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و نبود بازیکن جایگزین در ترکیب این تیم باعث شد که آنچلوتی مجبور شود از ادواردو کاماوینگا در پست دفاع چپ استفاده کند، جایی که پست تخصصی این ستاره فرانسوی نبود اما کارلو چاره‌ای جز این نداشت.

همین اتفاق باعث شده که این مربی ایتالیایی نگران شرایط تیمش در فصل آینده باشد. کادناسر خبر داده که آنچلوتی از مدیران رئال خواسته که مندی را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی نفروشند تا در صورتی که اتفاقی مشابه فصل قبل رخ داد، دست او برای انتخاب بازیکن بسته نباشد.

فران گارسیا قرار است از فصل آینده به عنوان مدافع چپ رئال در ترکیب این تیم حاضر شود و کارلتو قصد دارد مندی را در تیمش حقظ کند تا در صورت مصدومیت گارسیا، بار دیگر مجبور به استفاده از کاماوینگا در پست غیرتخصصی نشود.

انتهای پیام/