درخواست عجیب مالی دو بازیکن استقلال برای تمدید قرارداد؛ بحث سر 15 میلیارد تومان است!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استقلال تهران که حالا با رفتن برانکو چند قدم جلوتر از این باشگاه قرار دارد در حال مذاکره با بازیکنان فعلی خود برای تمدید قرارداد است. دو بازیکن کلیدی این تیم یعنی وریا غفوری و سید حسین حسینی هستند که ظهر امروز با علی خطیر مذاکره کردند اما ظاهرا درخواست های بازیکنان با نظر باشگاه بسیار متفاوت است.

خطیر معاون مدیرعامل درخصوص درخواست غیرمنطقی حسینی گفت:« حسینی کسی است که از استقلال به تیم ملی رسیده است . او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملا شرط مد نظر منتفی و مذاکرات مجددا آغاز شد اما ایشان افزایش سه برابری نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از ٦٠ میلیارد ریال برای دو فصل به اضافه پاداش  و شرایط غیر قابل قبول و درشأن باشگاه را به میان آورد. ضمن اینکه او اعلام کرد که باید طلبش از استقلال نقدا تسویه و ۴۰درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش پرداخت، دریافت کند و……. درباره ایشان هم مثل وریا، شرایط باشگاه توضیح داده شد ولی با وجود حمایت هیات مدیره و مساعدت آن‌ها، رقم درخواستی حسینی فاصله زیادی با استقلال دارد و به ایشان هم ۲۴ ساعت فرصت داده شد تا به استقلال پاسخ دهد».

درخصوص وریا غفوری که فصل قبل هم شایعاتی مبنی بر پیشنهاد او برای بستن قرارداد با ارز دلاری مطرح شده بود در فصل جدید هم پیشنهادی فراتر از انتظارات باشگاه مطرح کرده است. خطیر اینگونه پرده از پیشنهاد 9 میلیاردی وریا برداشت:« وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدودا نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیات مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است.»

خبرنگار: سپهر خرمی