دردسرهای امضای یک بدموقع | گزینه جانشینی برانکو قرارداد دو ساله دارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از رفتن برانکو به الاهلی عربستان که البته تا این لحظه به صورت رسمی سایت باشگاه عربستانی اعلام نکرده؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا در کنار مذاکره دوباره با برانکو، گزینه های جانشینی او را نیز بررسی کنند.

یکی از اصلی ترین گزینه ها یحیی گل محمدی است که باوجود داشتن قرارداد دو ساله با باشگاه پدیده همچنان از اصلی ترین کاندیدای مربیگری بعد از برانکو است. هرچند یحیی می داند در صورت بازگشت به پرسپولیس کار بسیار سختی را پیش رو دارد چرا که نگه داشتن میراث برانکو آن هم در سه جبهه بسیار سخت و شبیه به معجزه است.

یحیی البته دوران موفقی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت و اگر در فینال جام حذفی مقابل سپاهان به پیروزی می رسید چه بسا همچنان می توانست مربی این تیم باقی بماند. یکی از ناراحتی های هواداران این تیم بازی ندادن به مهدوی کیا در دیدار پایانی است که بسیاری عقیده داشتند یحیی به مهدی حسادت کرده است هرچند بعدا یحیی در برنامه به صورت رسمی اعلام کرد تصمیمش مبنی بر نیمکت نشین کردن مهدوی کیا اشتباه بوده است. باید دید در پایان ایا پدیده به مربی محبوب خود اجازه جذایی می دهد یا خیر.

خبرنگار: سپهر خرمی