دردسر امنیتی برای نوید محمدزاده در بازی استقلال

نوید محمدزاده ستاره سینما از ورود به ورزشگاه دستگردی محروم شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال قرار است ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی برگزار شود حاشیه‌ای عجیب برای نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینما، رقم خورد. او که برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بود، با وجود داشتن بلیت، از ورود به استادیوم محروم شد.

نکته قابل توجه اینکه نوید محمدزاده هنرپیشه مطرح سینما نیز که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود تا این لحظه اجازه ورود پیدا نکرده است.

حضور محمدزاده در ورزشگاه دستگردی، به دلیل محبوبیت و شهرت او، از همان ابتدا با استقبال هواداران روبرو شده بود. بسیاری از هواداران برای گرفتن عکس یادگاری با او و یا گرفتن امضا از او به ورزشگاه آمده بودند.

اما با وجود این استقبال، محمدزاده به دلیل عدم وجود آیدی کارت یا مجوز ورود، نتوانست به جایگاه ویژه هواداران برود و در نهایت در جایگاهی در میان خبرنگاران و عکاسان مستقر شد.

این اتفاق، واکنش تند برخی از هواداران را در پی داشت. آنها معتقد بودند که با توجه به محبوبیت محمدزاده، باید به او اجازه ورود به جایگاه ویژه هواداران داده می‌شد.

برخی دیگر از هواداران نیز از تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه انتقاد کردند. آنها معتقد بودند که این تدابیر بیش از حد سختگیرانه بوده و باعث ایجاد مزاحمت برای هواداران شده است.

حواشی مربوط به عدم ورود نوید محمدزاده به ورزشگاه دستگردی، بار دیگر موضوع امنیت در ورزشگاه‌های ایران را به سوژه بحث تبدیل کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد که هنوز در این زمینه چالش‌های زیادی وجود دارد و باید برای حل این چالش‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام/