دروازه‌بان استقلال: ساپینتو در ایران کار راحتی نخواهد داشت

مربی اروپایی در سال اول حضور خود در لیگ ایران، کار راحتی نخواهد داشت چون فوتبال ما با کل دنیا متفاوت است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا رضایی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قطعا تیمی که قهرمان می‌شود، پیشنهاد قابل توجهی به بازیکنانش میِ‌رسد. من هم چند پیشنهاد خوب ایرانی و ۲ پیشنهاد خارجی دارم که برای هر کسی وسوسه کننده است. صحبت‌هایی با باشگاه شده است که تا الان مثبت بوده است و فکر می‌کنم خبرهای خوبی به دست همه برسد و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی افزود: دوست دارم حتی اگر من در استقلال نباشم، بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد ولی با شرایطی که پیش آمده است، هواداران اگر کمی صبر کنند، خبرهای خوشی را می‌شنوند. من دوست دارم در شرایطی از استقلال جدا شوم که شرایط مالی خوبی برای تیم به وجود بیاید و رفتن من به هر تیمی، باعث شود، مبلغ خوبی عاید استقلال شود.

رضایی درباره ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: مربی اروپایی در سال اول حضور خود در لیگ ایران، کار راحتی نخواهد داشت چون فوتبال ما با کل دنیا متفاوت است و ما این را می‌دانیم جو سنگینی در تیم‌ها وجود دارد. اگر من در استقلال حضور داشته باشم، تلاش می‌کنیم تا مثل فصل گذشته شرایط را هموار کنیم و تمام وجودم را برای استقلال بگذارم و باعث خوشحالی هواداران شوم.

بیشتر بخوانید:
سرنوشت مبهم علیرضا رضایی در استقلال
بازگشت علیرضا رضایی به لیگ برتر پس از ۱۶۱ روز
علیرضا رضایی مقابل مس فیکس خواهد شد؟

انتهای پیام /