درودگر‌ : کفاشیان که به فیفا دروغ می گوید، بهتر است به دوومیدانی خدمت کند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران : فوتبال کمدی نیست که کفاشیان رسما اعلام کرد که استعفا داده و حالا می خواهد برگردد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت : کفاشیان زمانی نایب رئیس اول است که یک سال و نیم در فدراسیون غیبت نداشته باشد.

کفاشیان رسما اعلام کرد که استعفا داده

وی ادامه داد : کفاشیان رسما در رسانه‌ها اعلام کرد که از سمت خودش استعفا داده است. ضمن اینکه FIFA و AFC نسبت به رفتاری‌هایی که شائبه دروغ داشته باشد، حساس هستند.

کفاشیان گفت به فیفا دروغ گفتیم

او افزود : البته کفاشیان موضوعی را مطرح کرده که می‌تواند در FIFA برای ما دردسرساز شود. او گفت ما به فیفا دروغ گفتیم و آنها را گول زدیم که این اظهارات می‌تواند در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی فوتبال باعث محرومیت ما شود.

فوتبال کمدی نیست

درودگر اذعان داشت : یا در موردی دیگر کفاشیان گفته که ما با داور هماهنگ کردیم که تراکتور بازی را ببرد که این اظهارات شائبه تبانی را ایجاد می‌کند و اسناد آن هم موجود است. فوتبال کمدی نیست که ما هر وقت بخواهیم استعفا بدهیم و هر وقت دلمان خواست برگردیم.

کفاشیان به دو و میدانی خدمت کند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت : من با دادکان، بهاروند و تاج کار کردم چون از جنس فوتبال هستند اما به کفاشیان گفتم با او کار نمی‌کنم. کفاشیان اگر عشق خدمت دارد می‌تواند به فدراسیون دوومیدانی برود که متعلق به همانجاست.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال نامه ای درباره کفاشیان به AFC ارسال نکرده است