درودگر: با کارگزار استقلال همکاری داشتیم و فرصت دادیم

شاید به خاطر همین مماشات نیز مؤاخذه دستگاه‌های نظارتی قرار بگیریم، ولی این مسئله را به جان خریدیم تا باشگاه‌هایمان آسیب نبینند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: تعهد دادند اگر یکی از اقساط پرداخت نشود این قرارداد فسخ می‌شود و تبلیغات محیطی از باشگاه استقلال گرفته می‌شود، اما ما برای حمایت از باشگاه استقلال و اینکه باشگاه‌ها دچار مشکل نشوند و لیگ دچار وقفه و اشکال نشود، با کارگزار باشگاه استقلال مماشات کردیم. شاید به خاطر همین مماشات نیز مؤاخذه دستگاه‌های نظارتی قرار بگیریم، ولی این مسئله را به جان خریدیم تا باشگاه‌هایمان آسیب نبینند.

وی افزود: ما نامه رسمی برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم که رونوشت آن را برای وزیر محترم ورزش، حراست وزارت ورزش جوانان، ریاست فدراسیون فوتبال و آقای مصطفی آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه داده‌ایم. تا این لحظه کارگزار باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل نکرده است. نامه‌ای هم که تهیه شده نامه سقف قرارداد محیطی با باشگاه استقلال است که هنوز آن را برای باشگاه ارسال نکرده‌ایم، که اگر باشگاه تا روز یکشنبه به مفاد قراردادشان عمل نکنند، این قرارداد به طور کامل فسخ می‌شود و تبلیغات محیطی از کارگزار باشگاه استقلال گرفته می‌شود و این کارگزار دیگر نمی‌تواند تبلیغات محیطی انجام بدهد.

درودگر در پایان گفت:ما باز هم آخرین فرصت را داده‌ایم تا این مسئله را در جلسه‌ای حل کنیم، چون باشگاه‌ها و دستگاه‌های نظارتی نسبت به این موضوع حساس شده‌اند و دارند فشار می‌آورند.

بیشتر بخوانید:
درودگر: پول اوساگونا را به حساب پرسپولیس ریختیم/ کارت بازی تاجیکستانی‌ها ربطی به این…
درودگر: الکی توپ را به زمین سازمان لیگ فوتبال می‌ اندازند و فرافکنی می‌کنند
صادق درودگر: استقلال به تمام باشگاه‌ ها ۵ میلیارد ضرر زد! کار آجورلو قشنگ…

انتهای پیام /