درویش استارت نقل و انتقالاتی را می زند

درویش به صورت رسمی از فردا برای جذب بازیکنان جدید اقدام می کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ رضا درویش که فصل گذشته عملکرد موفقی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی داشت، اکنون شرایط سختی را پیش‌روی خود می‌بیند و حتی موفق به تمدید قرارداد با نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی تا این لحظه نشده است.

مدیرعامل سرخ‌ها که اولین گام نقل و انتقالاتی باشگاه را در گفت‌وگو با شهاب زاهدی مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم پوشکاش به پایان رسانده و به نظر می‌رسد از این بازیکن روز شنبه رونمایی شود، در ادامه راهی سفر زیارتی شد.

این در حالیست که با داغ شدن پنجره نقل و انتقالاتی و حضور پررنگ تیم‌های تراکتور، سپاهان و گل‌گهر اکنون نگرانی بزرگی بین هواداران پرسپولیس شکل گرفته است.

گفته می‌شود درویش امشب به تهران بازخواهد گشت و باید دید سورپرایز او در روزهایی که همه منتظر برآورده شدن انتظارات یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد و جذب نفرات مدنظر این مربی هستند، به چه شکل خواهد بود. آسودگی خیال درویش به نظر می رسد به دلیل توافقات احتمالی او با چند بازیکن قبل از سفر به کربلا بوده است.

البته اعتصاب در اولین جلسه تمرینی پرسپولیس نیز مشکل بزرگی است که درویش بعد از بازگشت از سفر زیارتی خود باید در اولین گام در پی حل آن باشد.

انتهای پیام/