درویش: مرتب پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز و بسته می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ما به طور مرتب در حال باز و بسته شدن است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در دوره گذشته چک‌هایی را قرض کرده اند و پولش را هم گرفتند که سررسید آن‌ها آمده است. باشگاه یک ظرفیتی دارد، حتی جایی هم برای گرفتن تبلیغات نداریم. شاید روز اول فکر می‌کردیم اگر بودجه قابل قبولی را گرفتیم در هزینه‌های نیم فصل مشکلی نداریم، اما مشکلات ما این است که اکنون کلی بدهی به ما تحمیل شده است. مرتب پنجره در حال باز و بسته شدن است. مقصر این‌ها یک مدیر نیست مگر آنکه یک بانک پشت سرش باید که بگوید ما هزینه کنیم.

باشگاه پرسپولیس بدهی زیادی به بازیکنان و مربیان سابق خود دارد و پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان که چند روز پیش با پرداخت طلب اوساگونا باز شده بود دوباره با شکایت بیرانوند بسته شده است.

شب قبل از بازی سوپرجام پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد

مشکلاتی که به باشگاه پرسپولیس  تحمیل می‌شود کار را سخت می‌کند. همان ابتدای ورودم پول اوساگونا را با چند بار برگشت خوردن از این و آن گرفتم و پرداخت کردم. همین حالا نامه آمده که پول محمد نادری که حدود ۱۰۰ هزار یورو است باید پرداخت کنیم. درست شب بازی از طرف بیرانوند که دروزاه بان بزرگ تیم ملی است نامه آمد و پنجره ما را بستند.  استوکس و رادوشوویچ هم همین شرایط را ایجاد کردند.

باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند بازیکنان فیکس سایر تیم‌ها را آزاد کند

باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند بازیکنان فیکس تیم‌های دیگر را آزاد کند. مثل این می‌ماند که یک باشگاه بگوید ما وحید امیری را می‌خواهیم. آیا ما می‌توانیم او را بدهیم؟ ما با بازیکنانی مثل مغانلو مذاکره کردیم، تمام بازیکنان مد نظر وی را به باشگاه‌ها درخواست دادیم. حتی روز گذشته یک اسم به ما اعلام کرد که ما بلافاصله درخواست را ارائه کردیم. به او و پیروانی به عنوان مدیر تیم اعلام کردیم هر بازیکنی مد نظرش است، ما برای قرارداد بستن آماده هستیم، اما به شرطی که امکان انتقال او باشد.

۵ میلیون دلار مبلغ رضایت نامه بازیکن خارجی مدنظر گل محمدی است

ما برای انتقال یک بازیکن خارجی نامه به باشگاه مبدا ارسال کردیم.   مبلغ ۵ میلیون دلار پول رضایتنامه این بازیکن  بود و یک میلیون دلار هم خودش می‌خواست. بعید می‌دانم تیم‌های ایرانی چنین پولی داشته باشند.

صحبت‌های ابتدایی با رامین رضاییان صورت گرفت

صحبت‌هایی را به صورت ابتدایی با رامین رضاییان کردیم. البته  این بازیکن یکسری مشکلات را از طرف باشگاهش به ما اعلام کرده است. ما یکسری رایزنی‌ها را انجام دادیم که اگر مسیرش آماده باشد آن را خواهیم رفت.

تیم پرسپولیس  روی یک حادثه برابر تیم فولاد گل خورد

در بازی‌های به این شکل یک تیم قهرمان می‌شود، اما تیم پرسپولیس  با ۱۰ بازیکن در نیمه دوم  حاکم میدان بود.  ۸ بازیکن ما یا مصدوم بودند یا کرونا داشتند. این ۸ بازیکن خوبمان را نداشتیم، اما بازی قابل قبولی ارائه کردیم. روی یک حادثه گل خوردیم و نشد که از فرصت‌ها استفاده کنیم. این هم از زیبایی بازی‌های فوتبال است و قهرمانی مبارک فولاد باشد.

مشکلات زمین روی عملکرد پرسپولیسی ها تاثیر می گذارد

مشکلات زمین تمرین  روی کادر فنی و بازیکنان تاثیر می‌گذارد. در این مدتی که آمدیم کادر فنی درخواست یک زمین تمرین داشت که با مساعدت همکارانمان این زمین را هماهنگ کردیم. باور کنید گاهی مواقع برای حل مشکلات متوسل به وزیر ورزش می‌شویم.

بیشتر بخوانید :
حبس پرسپولیسی‌ها در رختکن پس از بازی سوپرجام
اطلاعیه تند پرسپولیس در ارتباط با اقدام بیرانوند در بستن پنجره باشگاه و تهدید…
نکونام: این جام کمترین حق مردم خوزستان است/ بانقاط ضعف پرسپولیس پیروز شدیم

انتهای پیام/