درویش: پرسپولیس هیجان‌انگیزی را در لیگ امسال خواهیم دید

مذاکرات در حال انجام است و در هماهنگی با هیات مدیره و سرمربی پیش می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مذاکرات در حال انجام است و در هماهنگی با هیات مدیره و سرمربی پیش می‌رود. آن‌چه مسلم است این که با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل و انتقالات کامل محقق شود.ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم. نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، چون در بلندمدت قطعا ضربه می‌زند و اهداف هم محقق نمی‌شود؛ ولی حتما برنامه خود برای حضور مهاجم جدید را عملی می‌کنیم و کارها طبق روال پیش می‌رود.

وی افزود: ارزیابی ما این بوده و هست که کادر فنی کاملا مسلط به شرایط است و هدفمند و با برنامه پیش می‌رود. ما تازه در شروع فصل هستیم. دستپاچه شدن فقط کار تیم را سخت‌تر می‌کند. باید متوجه این مسائل باشیم. طبیعی است که بعضی هم با تاثیر روی هر یک از ما بخواهند با ترساندن هواداران، تیم را زیر فشار ببرند.

درویش در ادامه گفت: مجموعه تیم پرسپولیس اعم از کادر فنی و بازیکنان، هوشیار و از روی برنامه جلو می‌روند. من عمیقا احساس می‌کنم پرسپولیس هیجان‌انگیزی را در لیگ امسال خواهیم دید هر چند به نظر می‌رسد بعضی، از همین حالا شمشیر از رو بسته‌اند و خارج از عرف حرفه‌ای فوتبال دنبال برنامه‌های دیگری هستند.

انتهای پیام/