درویش: کارگزار مبلغ انتقال رضاییان از الدحیل را پرداخت کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طی توافق با کارگزار، توانستیم مبلغ درخواستی باشگاه الدحیل را برای رضایت نامه رضاییان پرداخت کنیم.

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از کش و قوس‌های ۲۰ روزه   با باشگاه الدحیل موفق شدیم امروز آزاد سازی رضاییان را انجام بدهیم و  قراردادی با این بازیکن منعقد کنیم و  به خواسته کادر فنی و هواداران جامه عمل بپوشانیم. انشالله او بتواند با تمام قوا  در خدمت تیم باشد و به ارتقای سطح فنی  تیم کمک کند.

با توجه به اینکه رامین رضاییان با باشگاه الدحیل قطر قرارداد داشت برای پیوستن به پرسپولیس باید رضایت نامه اش را دریافت می کرد به همین علت مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با باشگاه قطری انجام دادند و چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات توانستند رضایت باشگاه قطری را جلب و رضاییان را به خدمت بگیرند.

برای قرارداد فصل بعد  با رضاییان مذاکره می کنیم

ما تا پایان نیم فصل دوم با رضاییان  قرارداد بستیم، چون فعلا او آزاد شد و برای قرارداد فصل بعد با او وارد مذاکره می‌شویم.  برای پرداخت مبلغ مورد درخواست  باشگاه الدحیل  با کارگزار توافق کردیم و  کارگزار  تعهدات مالی را انجام داد  و پول  باشگاه قطری  را دادیم.  همچنین قرارداد رضاییان امضا شد تا برای ثبت در سازمان لیگ مشکلی نداشته باشد.

بازیکنی در حد نام پرسپولیس جذب می کنیم

ما دنبال بازیکنی هستیم که بتواند نظرات کادر فنی را تامین کند و انشالله بازیکنی در حد نام باشگاه پرسپولیس  جذب می‌کنیم تا مشکلات تیم را حل کند.  من به همراه گل محمدی چند روز پیش تا ساعت ۴ صبح پیگیر جذب بازیکن برزیلی بودیم تا مراحل انتقالش صورت بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد.

پرسپولیس تنها باشگاهی است که به طور مرتب پنجره اش باز و بسته می شود

تنها باشگاهی هستیم که به طور مرتب پنجره نقل و انتقالاتی مان باز و بسته می‌شود. با مساعدت وزیر ورزش و جوانان توانستیم پنجره را باز کنیم. ما منکر حق و حقوق بازیکنان سابق نیستیم. چگونه امکان دارد بازیکنی از ۱۰-۱۲ سال پیش طلبکار است هنوز پولش را نگرفته باشد. این بازیکن حقش است و باید حق‌الزحمه خود را بگیرد این موضوع را کتمان نمی‌کنیم. البته در این مدت دست کم ۱۵ مدیرعامل در پرسپولیس عوض شده است. خیلی‌ها هم گفتند در دوران ما هیچ طلب و بدهی نبوده است. ناگهان دیدم روز گذشته چنین بازیکنی پیدا شد. امیدواریم با همدلی و وفاق بین کادرفنی، بازیکنان و هواداران بتوانیم ششمین جام قهرمانی را به دست آوریم.

شیری مبلغ قطع همکاری اش با پرسپولیس را پرداخت کرد

شیری با تیم مدنظرش  توافق مالی کرده بود و ما هم رضایت نامه اش را صادر کردیم تا به این تیم بپیوندد. شیری  مبلغی برای قطع همکاری اش با پرسپولیس پرداخت کرد. شیری سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشید و آرزوی موفقیت برای او می‌کنیم.

فقط حرف خصوصی سازی پرسپولیس در سال های گذشته زده شد

یکی از کار‌هایی که در تمام ادوار بعد از انقلاب به وقوع نپیوست و تنها حرف آن زده شد همین خصوصی‌سازی بود. اعتلایی که برای اسم پرسپولیس لازم است با همین روش انجام خواهد شد. قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و عواملش شبانه روز تلاش کردند اگر جمعه هفته گذشته به باشگاه پرسپولیس می‌آمدید حسابرسان و مسئولان امور مالیاتی را می‌دیدید که همه اینجا بودند تا هرچه سریع‌تر روال اداری مربوط به واگذاری باشگاه را انجام دهند و زودتر کار را به فرابورس برسانند. امیدوارم نتیجه حاصل شود و استقلال و پرسپولیس بتوانند پشتوانه‌ای داشته باشند تا دیگر دنبال هزار یا ۲ هزار تومان یا اینکه امروز نداریم و فردا پول داریم، نباشند.

مبلغ بدهی پرسپولیس شاید بیشتر از ۳۰۰میلیارد تومان باشد

مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس ۳۰۰ میلیارد تومان  نیست، شاید بیشتر باشد. البته اگر مبلغ دقیق بگوییم امکان دارد فردا جای دیگری را ببندند.

بیشتر بخوانید :
توضیحات مدیر برنامه رضاییان در مورد حضور این بازیکن در پرسپولیس
رامین رضاییان بار دیگر به پرسپولیس پیوست+عکس
آخرین تلاشها برای پرسپولیسی شدن رضاییان

انتهای پیام/