درگیری ملی‌پوش پیکان با تماشاگران سوژه رسانه اروپایی

بازی نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال بین دو تیم هراز آمل و پیکان تهران حاشیه‌های زیادی داشت که این حاشیه‌ها از دید رسانه‌ اروپایی پنهان نماند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، تیم‌های والیبال پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود هراز آمل به پایان رسید. باتوجه به پیروزی هراز آمل در بازی رفت، این تیم موفق شد تیم پرستاره پیکان را شکست دهد تا فینالیست لیگ برتر والیبال شود.

این رقابت با حاشیه‌های بسیاری همراه بود؛ از حمله حضرت‌پور ملی‌پوش پیکان به هواداران تیم آملی تا اخراج پیمان اکبری و مشاجره این مربی با خبرنگاران.

البته این بازی از دید رسانه‌های خارجی پنهان نماند و رسانه اروپایی worldofvolley در خصوص این رقابت نوشت: لیبروی پیکان به تیم حریف و هواداران حمله کرد! در این فصل چندین مورد تخلف در زمین های والیبال رخ داد. جدیدترین اتفاق پس از دیدار نهایی نیمه نهایی پلی آف لیگ ایران بین لبنیات هراز آمل و پیکان تهران رخ داد.

این رسانه اروپایی ادامه داد: محمدرضا حضرت پور لیبروی پیکان در ویدئویی که در اینستاگرام پخش شده است، با حریفان و هواداران حریف درگیر می شود.

باتوجه به پیروزی شهداب یزد مقابل پاس گرگان، فینال این مسابقات بین شهداب یزد و لبنیات هراز آمل برگزار خواهد شد. فینال این مسابقات به صورت تک بازی خواهد بود و شهداب و هراز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ساعت ۱۸ بازی نهایی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/