دعوای خواهرانه برای رسیدن به بازی های آسیایی

سهیلا منصوریان عضو تیم ملی ووشو  درباره احتمال انصراف شهربانو از شرکت در مسابقات انتخابی گفت:من و شهربانو رقیب یکدیگر برای بازی‌های آسیایی هستیم و مسابقات انتخابی  ۲ حذفی است و اگر شهربانو بتواند ۲ بار مرا ببرد به مسابقات آسیایی  اعزام می‌شود که تاکنون یک بار پیروز شده است. البته اگر من هم بتوانم ۲ بار شهربانو را ببرم در مسابقات آسیایی که بزرگترین رویداد ووشو است، می‌توانم حضور یابم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منصوریان گفت: بازی من و شهربانو سخت بود، چون او مربی ام بوده است و جسارت کردم که رودرروی شهربانو مبارزه کردم. من دوست نداشتم با او رقابت کنم اما او نظرش این بود که ما ۲ نفر با یکدیگر مبارزه کنیم و کسی که لایق قهرمانی در این رقابت است به بازی‌های آسیایی اعزام شود.

مادرم دوست دارد که من به مسابقات آسیایی بروم

اوگفت: تنها هدف ما این است که بتوانیم در بازی‌های آسیایی مدال بگیریم. فرقی نمی‌کند من بروم یا شهربانو هر کسی مبارزه ما را می‌دید می‌گفت بعید می‌دانیم شما با هم خواهر هستید، چون واقعی مبارزه کردیم و بعد از آن کلی اشک ریختیم، چون دوست نداشتیم یک خواهر حذف شود.

منصوریان بیان کرد: شهربانو همیشه برایم مربیگری کرده و در پیروز‌های من شریک بوده است. مادرم خیلی دوست دارد که من به مسابقات آسیایی بروم، چون شهربانو به این مسابقات رفته و مدال کسب کرده است. من تجربه کمتری دارم و مدام در حال وزن کم کردن هستم و دل مادرم برای من می‌سوخت. البته مادرم  به شهربانو گفت، او دل ساده‌ای دارد و او دوست دارد که من به این مسابقات بروم، اما نظرم این است که مبارزه کنیم و منتظر هستیم تا مبارزه دوممان شروع شود. مسابقات آسیایی یک سال و خرده‌ای به تعویق افتاد و ما مجبوریم یک سال دیگر صبر کنیم تا مسابقه دوم را برگزار کنیم.

تمام هزینه های مسابقات دبی از سوی تیم کارتالا داده شد

سهیلا منصوریان عضو تیم ملی  ووشو کشورمان درباره قهرمانی اش در مسابقات کارتالاکاپ در کلاس A دبی گفت: با وجود اینکه سطح فنی حریف ایتالیایی ام از من بالاتر بود، اما با برنامه ریزی اساسی روانه مسابقات شدم. من از طرف تیم کارتالا به این مسابقات رفتم و تمام هزینه‌ها را این تیم داده بود که نتیجه خوبی هم گرفتم. با سرمایه گذاری و اعتمادی که باشگاه کارتالا کرده بود، توانستم در این مسابقات کاپ قهرمانی را به دست آورم و قهرمان این رقابت‌ها شوم.

بازی بعدی ام برای گرفتن کمربند ۲ ماه دیگر است

منصوریان گفت: مسابقات دبی  سطح بالایی داشت و توانستم حریفم که چند سطح از من بالاتر بود را  شکست بدهم و بازی بعدی ام برای گرفتن کمربند ۲ ماه دیگر است که قرار است با دارنده کمربند وزن ۵۶ مبارزه کنم. ان شا الله بتوانم پرچم کشورمان را بالا ببرم و افتخار آفرینی برای کشورمان کنم.

سختی های مسابقات دبی را به جان خریدم

قهرمان ووشو گفت: درست است نزدیک به ۱۲ کیلو وزن  برای مسابقات دبی کم کردم و این موضوع  خیلی اذیتم کرد و ۴ روز آخر هم آب و غذا نمی‌خوردم و  رو به مرگ بودم، اما آن قدر دوست داشتم به هدفم برسم و خوشحالی مردم برایم مهم بود این سختی‌ها را به جان خریدم و زمانی که جام را بالا بردم تمام خستگی‌های اخیر از تنم بیرون آمد.

برادرم به عنوان مربی همراهم بود

منصوریان درباره نقش برادرش در قهرمانی اش گفت:  من به  همراه برادرم به این مسابقات رفتم، چون برادرم رئیس هیئت ووشو شهر سمیرم است و به عنوان مربی در کنارم بود. برادرم یکی از آنالیزور‌هایی بود که رقیبانم را آنالیز می‌کرد. البته یک گروه پشت من بود تا بتوانم مدال بگیرم. مجید خوبیالی داور بین الملللی در جزیره کیش تکنیک‌ها را بلد  است و از داوری سرشته دارند می‌تواند به ما ورزشکاران کمک کند.

ورود به سازمان UFC یکی از آرزوهایم است

عضو تیم ملی ووشو گفت: رشته MMI را خیلی دوست دارم و یکی از آرزوهایم  این است که وارد  سازمان UFC شوم و بتوانم در این سازمان مبارزه کنم . فعلا در لیگ چین شرکت نمی‌کنم و  تمرینات خود را در جزیره کیش انجام می‌دهم و تمام هدفم این است که بتوانم یکسری از بازیکنان خوب در جزیره کیش پرورش بدهیم و به مسابقات بین المللی اعزام کنیم. من تمرینات مداوم در کیش دارم تا ببینم با چه سازمانی می‌توانم یک قرارداد بهتری ببندم، چون دوست ندارم در چین مبارزه کنم و هدفم کشور‌های اروپایی است.

از مسئولان انتظار درک ورزشکاران را دارم

منصوریان گفت: ما از مسئولان انتظار چندانی نداریم و همین که ورزشکاران را درک کنند بهترین کمک به ورزشکار است.

رئیس هیئت ووشو کیش گفت: چند نفری  به تعداد انگشتان دست مدرک a داوری مسابقات بین المللی ساندا را در اختیار دارند که خوبیاری یکی از آن ها است. ما در این مسابقات  ۳ طلا و ۴ برنز  در این رقابت‌ها گرفتیم. علاوه بر این، تیم ووشوی کیش  ۲۰ پله صعود کرده و در رده ۵ کشور قرار گرفته است. ووشوی جزیره کیش دارد به قطب این رشته ورزشی  تبدیل می‌شود، چون ما مجید خوبیاری داور بین المللی را در اختیار داریم.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/