دعوت آکانجی از هالند به چالش زدن ۵۰ گل در یک فصل

مانوئل آکانجی از ارلینگ هالند خواست تا در این فصل ۵۰ گل برای تیمش به ثمر رساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از تاک اسپورت، مانوئل آکانجی در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی، ارلینگ هالند را به چالش کشید تا ۵۰ گل به ثمر برساند. مدافع سیتی معتقد است که اگر هالند به همین منوال ادامه دهد، بدون هیچ مشکلی ۵۰ گل در یک فصل به ثمر خواهد رساند.

ارلینگ هالند در ۱۳ بازی اول خود به عنوان بازیکن منچستر سیتی، ۲۰ گل به ثمر رسانده است. او سه پاس گل هم به هم تیمی‌هایش داده است. آکانجی، مدافع منچسترسیتی که از دورتموند خریده شد عنوان کرد که این مهاجم نروژی قرار نیست متوقف شود و با گذشت زمان او حتی بهتر عمل خواهد کرد.

آکانجی در مصاحبه با  تاک اسپورت گفت که هالند در فصل جاری به رکورد  ۵۰ گل زده خواهد رسید. او گفت: اگر او سالم بماند، فکر می‌کنم هیچ چیزی نمی‌تواند مانع او شود. من سعی می‌کنم او را در تمرینات متوقف کنم و می‌دانم که چگونه این کار را انجام می‌دهم، اما امیدوارم سایر مدافعان نتوانند این کار را انجام دهند و او به گلزنی ادامه دهد. ما به یک تمام کننده نیاز داریم و هالند واقعا به تیم کمک زیادی می‌کند.

هالند در مسیر شکستن همه رکوردها قرار دارد. او در دیدار اخیر تیمش در لیگ قهرمانان برابر کپنهاگن تنها یک نیمه در زمین بود و توانست دو گل به ثمر برساند تا شمار گل‌های خود را در لیگ قهرمانان به ۲۸ گل در ۲۲ بازی برساند.

بیشتر بخوانید:

تکذیب شد: قرارداد هالند بند فسخ ویژه رئال
ستایش گریلیش از هالند
فاصله بسیار نزدیک هالند با رئال مادرید

 

انتهای پیام/