دقایقی که یامگا استقلال را ۱۰ نفره کرد!

کوین یامگا به دلیل مصدومیت سر دقایقی را خارج از زمین سپری کرد و این مساله باعث شد تا استقلال مدتی در وقت‌های اضافه ۱۰ نفره بازی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پیکان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک گله آبی‌ها به پایان رسید.

ارسلان مطهری در دقیقه ۹۲ و در وقت اضافه نیمه اول موفق شد گل برتری استقلال را به ثمر برساند. این گل خوشحالی فراوان کادر فنی استقلال را به همراه داشت و مطهری پس از این گل با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم خوشحالی خود را تقسیم کرد.

یامگا در وقت اضافه نیمه اول دچار مصدومیت جزئی شد و دقایقی را خارج از زمین سپری کرد. این مساله باعث شد تا استقلال مدتی در وقت‌های اضافه ۱۰ نفره بازی کند.

در این بین سبحان خاقانی قرار بود به زمین بیاید اما کادر فنی ترجیح داد تا این تعویض را در لحظات پایانی وقت اضافه اول انجام دهد و در نهایت این بازیکن به جای یامگا وارد زمین شد.

فرهاد مجیدی در یکی از صحنه‌های بازی، اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشت و معتقد بود داور باعث شد تا ضد حمله آبی‌ها به ثمر نرسد. این اعتراض باعث شد تا مجیدی از سوی داور کارت زرد دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

مطهری متخصص گلزنی بعنوان بازیکن تعویضی
حردانی تماشاگر ویژه دیدار استقلال با پیکان
حاشیه بازی پیکان و استقلال/غیبت عجیب مربی بدنسازی استقلال/ عدم حضور…

انتهای پیام/