دقیقی:برخی مربی‌ها به دنبال حضور در تیم‌های لیگ برتر با لابی هستند

سرمربی سابق تیم شمس آذر گفت: امروز مربیانی داریم که با لابی و وعده‌هایی همچون همراه داشتن اسپانسر و یا با رانت‌های سیاسی سعی می‌کنند خود را به مدیران باشگاه تحمیل کنند.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ سعید دقیقی با اشاره به تعیین سقف قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال  گفت:

آنچه فدراسیون ابلاغ کرده با مدیریت هزینه و زمان شدنی است و در صورت مدیریت خوب در باشگاه‌ها می‌توان با این رقم فصل را پشت سر گذاشت.

وی افزود:

تیم فوتبال شمس آذر در فصل قبل ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرد و دیدیم که با این رقم خیلی از رکوردهای لیگ دسته یک و فوتبال کشور را تغییر داد.

سرمربی سابق تیم فوتبال شمس آذر عنوان کرد:

برای جذب بازیکن در فصل قبل حدود ۲۲ میلیارد تومان هزینه کردیم که به با پرداخت پاداش صعود این رقم به ۳۰ میلیارد تومان رسید.

وی تاکید کرد:

مجموعه هزینه‌های قرارداد و پاداش صعود بازیکنان و هزینه‌های جاری باشگاه شمس آذر حدود ۴۰ میلیارد تومان بود.

دقیقی با اشاره به وضعیت خود در تیم شمس آذر بیان کرد:

قرارداد من با شمس آذر در پایان فصل به پایان رسید.

وی تاکید کرد:

از فصل گذشته تا به امروز از حدود ۴۵ بازی ۹۰ امتیاز داشته و بیش از ۱۰۰ گل زدیم و این اتفاق خوبی بود که در باشگاه شمس آذر رخ داد.

سرمربی سابق شمس آذر اضافه کرد:

رقم قرارداد من جزو کمترین‌های فصل گذشته است اما فضایی را شاهد هستیم که برخی مربی‌ها به دنبال لابی هستند تا جای مربی‌هایی که زحمت کشیده‌اند بگیرند.

وی عنوان کرد:

امروز مربیانی داریم که با وعده‌هایی همچون همراه داشتن اسپانسر و یا با رانت‌های سیاسی سعی می‌کنند خود را به مدیران باشگاه تحمیل کنند.

دقیقی در پایان یادآور شد:

من فرزند قزوین هستم و الان هم در حال مذاکره هستیم و تا وقتی در تیمی مسئولیت نداشته باشم انرژی خواهم گذاشت تا تیم شهرم موفق باشد.

انتهای پیام/