دلایل اخراج ناگلزمن از بایرن‌ مونیخ/ ۶ بازیکنی که با او رابطه بدی داشتند

سرمربی آلمانی فرصت به پایان رساندن فصل را پیدا نکرد و به شکلی غیرمنتظره و غافلگیرکننده از مربیگری بایرن مونیخ اخراج شد. دلایل این اتفاق به مرور در حال آشکار شدن است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، پنجشنبه گذشته یولیان ناگلزمن از سرمربیگری بایرن مونیخ اخراج شد. شکست ۲-۱ مقابل بایر لورکوزن آخرین حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

 

باشگاه باواریایی با در نظر گرفتن یک سری نتایج غیرقابل قبول که با توجه به استانداردهای بالایی که در طول سال‌ها برای خود تعیین کرده، دلایل اخراج سرمربی را صرفاً ورزشی دانست. با این حال، روزنامه بیلد به این موضوع اشاره کرده که شش بازیکن مهم در رختکن از مربی فاصله زیادی گرفته بودند و هیچ ارتباطی با او نداشتند. و نشریه مارکا گزارش داد که ناگلزمن به دلیل بسیاری از عوامل غیر ورزشی به علاوه نتایج ضعیف اخراج شد.

روزنامه آلمانی بیلد اسامی ۶ بازیکنی که در دوران مربیگری ناگلزمن برای او مشکلاتی ایجاد کردند را آورده است. با توجه به گلایه اخیر ژوائو کانسلو از ناگلزمن، این رقم می‌تواند به ۷ مورد هم برسد. مانوئل نویر و اسون اولرایش دو بازیکنی هستند که نامشان در صدر لیست سیاه بیلد قرار گرفته است. گفته می‌شود دلیل این امر اخراج تونی تاپالوویچ، مربی سابق دروازه‌بانان باشگاه باواریایی بوده است. برای هر دوی آنها این تصمیم غیرقابل درک بود و هر دو علیه ناگلزمن موضع گرفتند.

علاوه بر این دو دروازه‌بان، سرمربی سابق بایرن رابطه چندان خوبی با رختکن نداشت و بازیکنان بزرگی مانند سرژ گنبری، لروی سانه، جمال موسیالا و سادیو مانه را در مقابل خود داشت.

 

عصبانیت کانسلو

کانسلو که در ژانویه به بایرن آمد و جایگاه مورد انتظارش را بدست نیاورد هم با ناگلزمن راحت نبود. او حتی در یک جلسه تمرینی عصبانیت و ناامیدی خود را از این وضعیت نشان داد.

 

البته که تمام رختکن بایرن بر علیه مربی سابق نبود، چرا که یاشوا کیمیش و لئون گورتزکا اظهاراتی علیه اخراج ناگلزمن ارائه کردند. با این حال، چند نتیجه ضعیف و چندین مسائل غیرورزشی باعث شد دوران ناگلزمان در بایرن به پایان برسد و دوران توماس توخل آغاز شود.

انتهای پیام/