دله علی: حمایت پوچتینو عامل اصلی برای امضای قرارداد جدید

هافبک تاتنهام قرارداد شش ساله جدید خود با این تیم را به امضا رساند.

به گزارش لحظه و به نقل از اسکای نیوز:

دله علی می گوید که حمایت پوچتینو و فلسفه بازی و نقش بزرگ و کلیدی او در خط هافبک این تیم عامل امضای قرارداد جدید بوده است.

علیرغم 4 ساله باقی مانده از قرارداد دله علی او یک قرارداد جدید با تاتنهام به امضا رساند که او را تا 2024 به این تیم و خط هافبکش وفادار می سازد.

هنگامی که از او در مورد شک و تردیدش درباره این کار سوال شد علی ، ملی پوش انگلیسی با اطمینان جواب داد”نه اگر بخواهم صادق باشم من عاشق اینجا هستم و دوست دارم یک بخشی از وجودیت باشگاه و مسیری که مشغول طی کردن آن است باشم.

علی ادامه داد”این یک ویژگی مثبت درباره مدیرباشگاه است چون من چند سال از قراردادم باقی مانده بود ، ولی هیچ چیز تغییر نکرده و من هنوز هم به سختی قبل تلاش می کنم تا حضوری تاثیرگذار در باشگاه داشته باشم.

دله 25 ساله از سال 2015 که ام.کی دانز را به مقصد تاتنهام ترک کرد تبدیل به بازیکنی غیرقابل جایگزین برای باشگاه و تیم ملی کشورش شده است.

علی اظهار دارد که بخش زیادی از فوتبالش را مدیون پوچتینو و بقیه کادر مربیگری تاتنهام است که او را در انتخاب شدن برای تیم ملی و کسب بهترین بازیکن جوان در دو سال پشت هم در سال های 2016 و 2017 یاری کردند.

“تا به اینجای کار من خیلی مدیون پوچتینو هستم.او، خسوس ، میگی و تونی(اعضای کادرفنی تاتنهام) همواره در پیشرفت دادن من مصمم هستند و به بازی من جهت می دهند.من به باشگاهی بهتر از تاتنهام برای خودم و دوره سنی که در آن هستم نمی توانم فکر کنم و داشتن این حد حجم حمایت از طرف تیم و اعضای کادرفنی فوق العادس که من را در مسیر پیشرفت قرار می دهد و این-پیشرفت کردن-دقیقا کاری است که چه در قالب یک بازیکن و یک فرد تمایل به انجامش دارم.”

هنگامی که از او درباره تاثیرگذاری پوچتینو در امضای قرارداد جدید پرسیدند او گفت”پوچتینو بسیار تاثیرگذار بود.هواداران و باشگاه فوق العاده هستند و بازیکنان هم عالی هستند و ما مجموعه ای خاص را در اختیار داریم که به خوبی عمل می کند.

وی افزود”پوچتینو فردی است که ما مدام با او کار می کنیم و این فلسفه اش است که ما را عاشق بازی کردن در اینجا کرده است و وقتی به قرارداد جدید فکر می کردم او قسم عظیمی از آن بود.”

مترجم ( علیرضا الیاسی )