دلیل افت هالند از زبان گواردیولا

سرمربی سیتی دلیل افت ستاره نروژی اش مقابل رئال را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پپ گواردیولا بعد از این تساوی گفت: وقتی ما تیم برتر میدان بودیم آنها به گل رسیدند و در مقابل وقتی آنها بهتر بودند ما گلزنی کردیم. بازی نزدیکی با رئال داشتیم. در بعضی اوقات خیلی خوب عمل می کردیم ولی در برخی از وقت ها با توجه به قدرت رقیب ضعیف می شدیم.

وی افزود: نیمه دوم را خوب آغاز کردیم ولی آنها خودشان را تحمیل کردند. آنها از طرف چپ زمین پاس های زیادی را رد و بدل کردند و در این منطقه عالی ظاهر شدند ولی در ادامه ما توسط دی بروین به گل رسیدیم و لحظات خوبی را تجربه کردیم.

سرمربی سیتی از دلیل متوقف شدن هالند مقابل رئال، گفت: فاصله بین دفاع های میانی و کناری رئال پر از بازیکن بود و در این شرایط حرکت برای هالند سخت است. البته او در این بازی تحرکات خوبی داشت و فرصت های خوبی به دست آورد.

در پایان سرمربی سابق بارسلونا کنایه سنگینی به رئال زد و در پاسخ به خبرنگار نشریه مادریدی که گفت می دانید مقابل چه تیمی بزرگی بازی کردید، گفت: ما مقابل تیم رئال مادرید بازی کردیم که 14 قهرمانی اروپا دارد. اگر شما انتظار دارید ما با دریافت 6 گل از زمین خارج شویم باید طرز تفکرت را تغییر بدهید.

انتهای پیام/