دلیل اقدام جنجالی سپاهان علیه یزدانی فاش شد

سپاهان از خرید خارجی‌اش رونمایی کرد اما از خرید ایرانی نه!

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  باشگاه سپاهان از خرید خارجی اش رونمایی کرد. با اعلام باشگاه سپاهان ایگور کاتاتو، وینگر- مهاجم ۲۷ ساله برزیلی امشب با عقد قراردادی ۲ سال و نیم رسما به جمع شاگردان مورایس پیوست.

گفته می‌شود صبح امروز هم باشگاه سپاهان با سیاوش یزدانی به توافق نهایی دست یافت و حتی قرارداد امضاء کرد اما باشگاه سپاهان تا به الان از این خرید رونمایی نکرد. جالب اینکه سیاوش یزدانی صبح امروز با نوشتن یک متن در صفحه شخصی‌اش جدایی از استقلال را تایید کرد.

او در بخشی از یادداشتی که در صفحه شخصی اش منتشر کرد؛ نوشت: « خدا را شکر می‌کنم به وعده‌ای که روز اول پوشیدن پیراهن استقلال مقابل فولاد به خودم دادم عمل کردم، تا روز و لحظه آخر ایستادم، دم نزدم، نفس عمیق کشیدم و بغضم را خوردم. رفتم چون خانه‌ام امن نیست، ممنون بابت تمام خاطرات شیرینی که برایم رقم زدید، ممنون که با حمایت از استقلال به من عشق، تعصب و غیرت دادید. همیشه مدیون شما هستم و یک تکه از قلبم همیشه پیش شما می‌ماند. از همه شما حلالیت می‌طلبم اگر خوب یا بد بودم، دوستتان دارم.»

سپاهان به بهانه خرید سیاوش یزدانی یک مدافع برزیلی و محمد نژاد مهدی را از دست داد و خرید این بازیکن از سوی سپاهان قطعی است. برخی می‌گویند به خاطر حاشیه‌های ایجاد شده برای سیاوش یزدانی در جریان بازی سپاهان – استقلال باشگاه اصفهانی منتظر است با آرام شدن فضا و دور شدن حاشیه‌ها از اطراف این بازیکن از خرید جدیدش رونمایی کند.

انتهای پیام/