دلیل شکست حسن یزدانی به تیلور از نظر طالقانی

رئیس پیشین فدراسیون کشتی با بیان اینکه تعداد مدال‌ها حسن یزدانی را بی‌انگیزه کرده گفت که او به عنوان چهره ماندگار قرن کشتی باید قدر خودش را بداند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  محمدرضا طالقانی درباره اینکه یکی از شعارهای فدراسیونش این بود که بزرگان کشتی کنار هم زیر یک سقف قرار بگیرند و اخیراً نیز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران تعدادی از منتقدان فدراسیون نیز حضور داشتند، اظهار داشت: اکبر فلاح باید بیاید، بقیه هم بیایند، الان کشتی به آنها احتیاج دارد و خوب است که کمک کنند.

وی در رابطه با اینکه چرا کمتر این روزها در نشست‌های مربوط به کشتی حضور دارد؟ گفت: باید دعوت کنند که بروم. هر جا دعوتم کنند با افتخار می‌روم. سرم شلوغ است و شاید این را می‌دانستند که به من چیزی نگفتند. مثل مارکوپولو شده‌ام، در یک هفته کلی از این شهر به آن شهر می‌روم. الحمدالله همه کارها مجانی است و آرامش زیاد. من نوکر مردم هستم.

طالقانی درباره بحث این روزهای کشتی در مورد حسن یزدانی و مبارزه‌هایش با دیوید تیلور آمریکایی تأکید کرد: از نظر من حسن یزدانی دُر گرانبهای کشتی است و ما مثل او در این مملکت کم داریم و متأسفانه قدرشان را نمی‌دانیم. او تمام نشدنی است، یقین بدانید شکست به حریفش، به خاطر تعداد بالای مدال‌هایش هست که شاید یزدانی را بی‌انگیزه کرده، اما او باید بداند که 80 میلیون ایرانی عاشق این پسر هستند. مثل زمانی که یک ایران دوست داشت آقا تختی نتیجه بگیرد، او را دوست داشتند. مردم کشتی و کشتی‌گیران را دوست دارند، اما حسن یزدانی را یک جور دیگر و می‌خواهند این چهره ماندگار قرن، در المپیک همه را با شکست دیوید تیلور خوشحال کند.

انتهای پیام/