دلیل عجله پرسپولیس در جذب بازیکن مشخص شد

آخرین مهلت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات مبرانکو روز ۲۱ شهریور مه است و در صورتی که نتواند این مبلغ را تامین کند پیامد های سنگینی از جمله محرومیت از نقل و انتقالات در پی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پرسپولیسی ها طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه تا ۲۱ شهریور فرصت دارند با سرمربی اسبق خود تسویه و رسیدهای این پرداخت‌ها را به فیفا ارسال کنند تا کابوس پنجره‌های بسته دوباره تکرار نشود. اما در شرایطی که حدود هشت روز تا پایان مهلت فیفا زمانباقی مانده، شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها تنها توانسته‌اند نیمی از طلب برانکو را جور کنند و به‌طرز عجیبی درحال جذب بازیکنان جدید هستند که می‌تواند حاوی یک پیام باشد.

یکی از مدیران باشگاه در این خصوص گفت: «هنوز منابع لازم برای پرداخت کامل بدهی برانکو تامین نشده و درتلاشیم تا مهلت مقرر این پول را تهیه کنیم. البته در شرایط فعلی مشکلی برای ثبت قراردادهایمان نداریم و قطعا بازیکنان جدید را به‌زودی ثبت می‌کنیم تا اگر خدای ناکرده به هر دلیلی در تاریخ مقرر نتوانستیم طلب برانکو را به‌طور کامل بپردازیم، مشکلی برای تیم در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نشود.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
شرط علیپور برای تمدید با پرسپولیس لو رفت!
احسان پهلوان در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد
مدیرعامل پرسپولیس از توقیف ساختمان به دلیل بدهی فدراسیون به شرکت شستا خبر ندارد!
بلاتکلیفی مهاجم سرخپوشان/ کجا بهتر از پرسپولیس؟