دلیل مصدومیت انصاری فرد مشخص شد

دلیل مصدومیت کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی  فوتبال کشورمان پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال لبنان در انتخابی جام جهانی مشخص شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برگزاری جشن تولد برای بازیکنان در داخل اردو یکی از اقدامات رایجی است که همیشه شاهد آن بوده ایم. این جشن ها معمولا با مالیدن کیک تولد به صورت صاحب تولد به پایان می رسد. در جریان یکی از همین تولدها که شب گذشته در اردوی تیم ملی برگزار شد، اتفاق عجیب و نگران کننده ای رخ داد.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم باتجربه تیم ملی ایران که یکی از حاضرین در اردوی مشهد بود، شب بازی با لبنان توسط اعضای تیم غافلگیر شد. او که زاده 14 فروردین 1369 در اردبیل است، چند روز قبل از سالروز تولدش با جشن تولدی از سوی هم تیمی هایش مواجه شد؛ جشنی که ابتدا او را خوشحال و سپس راهی بیمارستان کرد!

بعد از برگزاری جشن تولد، برخی از بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفتند تا صورت این بازیکن باتجربه را کیک‌مالی کنند؛ اتفاقی که با یک حادثه برای کریم انصاری‌فرد همراه شد و یک شی کوچک که در کیک موجود بود به صورت مهاجم تیم ملی برخورد کرد و باعث شد تا او از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شود.

انتشار این خبر، شب گذشته موجب نگرانی هواداران فوتبال شد و کریم انصاری فرد در بازی امروز مقابل لبنان هم حضور نداشت تا شایعات در مورد او به اوج برسد. با بررسی های صورت گرفته اما مشخص شد که کریم مشکل جدی نداشته و حادثه شب گذشته آسیب شدیدی به او وارد نکرده است.

معمولا در کیک های تولد از خلال دندان برای نگه داشتن بعضی از تزئینات روی کیک استفاده می شود. یکی از این خلال ها در جریان کوبیدن کیک به صورت کریم انصاری فرد به چشم او برخورد کرده و موجب آسیب دیدگی او شد. بلافاصله ملی پوش تیم ملی در بیمارستان حضور یافته و وضعیت سلامتی اش مورد بررسی قرار گرفت. طبق بررسی های صورت گرفته هیچ مشکل حادی برای کریم به وجود نیامده و او در حال حاضر صحیح و سالم است.

انتهای پیام/