دل پیرو: اینتر از کسب یک امتیاز راضی بود: این دو تیم مدعیان فتح لیگ هستند

الساندرو دل پیرو، اسطوره محبوب یوونتوس، ضمن تمجید از عملکرد دوشان ولاهوویچ در تساوی شب گذشته مقابل اینتر، باور دارد که نراتزوری از کسب یک امتیاز راضی است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  یوونتوس و اینتر شب گذشته در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. بیانکونری در دقیقه ۲۷ روی پاس فدریکو کیه زا توسط ولاهوویچ از دشمن دیرینه خود پیش افتاد اما ۶ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز گل تساوی را به ثمر رساند تا در پایان بازی، اینتر با دو امتیاز فاصله نسبت به یوونتوس در صدر جدول باقی بماند. دل پیرو پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

به نظرم نمی‌توانستیم انتظار بیشتری داشته باشیم. نیمه اول بازی از نظر فیزیکی خیلی سخت بود اما در پایان اینتر از کسب یک امتیاز خوشحال‌تر از یوونتوس زمین مسابقه را ترک کرد. باید اضافه کرد که هیچ یک از دو تیم دوست نداشتند فشار بیشتری به خود وارد کنند اما هر دو تیم ثابت کردند که تیم‌های قدرتمندی هستند و مدعیان قهرمانی اسکودتو به شمار می‌آیند.

اینتر همچنان بهترین خط دفاع و خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده اما یوونتوس نیز به قهرمانی امیدوار مانده و در ۸ بازی گذشته خود مغلوب نشده است. اسطوره آتزوری اضافه کرد:

یوونتوس در جایگاهی است که لیاقتش را دارد. یوونتوس و اینتر تاکنون باثبات‌ترین تیم‌های لیگ بوده‌اند و این احساس وجود دارد که این دو تیم تا پایان فرم خود را حفظ خواهند کرد. ناپولی و میلان تا به حال با مشکلاتی روبرو شده‌اند اما هنوز می‌توانند به رقابت قهرمانی برگردند. اینتر تیم بزرگی است و هر زمان که بخواهد توانایی ارائه بازی خوب را دارد.

دل پیرو در مورد فدریکو کیه زا و دوشان ولاهوویچ نیز اضافه کرد:

کیه زا تفاوت‌ها را رقم زد. چند مهاجم می‌توانند چنین کاری انجام دهند؟ ولاهوویچ نیز خوب کار کرد. می‌خواهم تاکید کنم که وقتی برای باشگاهی مانند یوونتوس بازی می‌کنید، فشار زیادی روی شما وجود دارد. او مدتی بود که گلزنی نکرده بود اما باید شرایط او را نیز در نظر گرفت.

یوونتوس جمعه آینده ۱۰ آذر ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف مونتزا خواهد رفت.

انتهای پیام/