دهدار پس از اوت کردن در هانگژو: روزم نبود، پایم صدا داد!

وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران گفت: نمی‌دانم چه شد که نتوانستم نتیجه بگیرم و امروز، روز من نبود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ رضا دهدار پس از اوت کردن در بازی‌های آسیایی و اینکه در حرکت آخر یک‌ضرب از ناحیه پا احساس ناراحتی کرد، گفت: وضعیتم خوب است. پایم بدجوری صدا داد و نگران شدم. دکتر پایم را چک کرد و فعلا یخ گذاشته‌ام، امیدوارم مشکلی نباشد.

او ادامه داد: در پشت صحنه وزنه‌های خوبی را زدم. حتی مربیان برای حرکت اول وزنه‌های من را زیاد کردند. کادر فنی نظرش مثبت بود، نمی‌دانم شاید قسمت این بود و شاید روز، روز من نبود.

دهدار در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که در قهرمانی جهانی و بازی های آسیایی نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: خودم نمی دانم چه بگویم. اصلا کم نگذاشتم و احساس می‌کنم باید کمی از لحاظ روحی وضعیتم بهترشود. شکست برای هر ورزشکاری هست. من تلاشم را می‌کنم تا برای مسابقات آتی عملکرد بهتری داشته باشم و وزنه‌های بهتری بزنم.

کرمی: شاید تغییر وزن بدهم

مهدی کرمی پس از ناکامی در گرفتن مدال بازی‌های آسیایی بیان کرد: مسابقه خوب بود، تلاشم را کردم و می‌شد مدال گرفت اصلا نمی دانم چه بگویم.

او در پاسخ به این سوال که وزنه ۲۲۲ کیلوگرم را زده بود یا خیر؟ تاکید کرد: قبلا وزنه ۲۲۵ را هم زده بودم،کمی بالا زدن هایم مشکل دارد و باید روی آن کار کنم.

او در پایان گفت:خودم راضی نبودم،باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.شاید وزن کم کنم و به دسته پایین تر بیایم.باید ببینم کادر فنی چه تصمیمی می گیرند.

انتهای پیام