ده‌روسی: اختلاف زیادی با اینتر نداریم

سرمربی رم عقیده دارد تیمش اختلاف فنی زیادی با اینتر صدرنشین در سری آ ندارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از گاتزتا، اینتر با نتیجه ۴ بر ۲  رم را شکست داد و صدرنشینی خود را در جدول مسابقات تثبیت کرد. دانیله ده روسی، سرمربی تیم رم ناامیدی‌اش را از این نتیجه پنهان نکرد اما اعتراف کرد که به بازیکنانش افتخار می کند.

ده روسی بعد از این دیدار گفت: ما امشب فوتبال خود را بازی کردیم. اگر بخواهیم مانند تیم‌هایی مثل اینتر بازی کنیم، هرگز نباید سطح بازی را پایین بیاوریم. من فکر می‌کنم این یک بازی یکنواخت بود و در نیمه نخست خوب بودیم ولی این کافی نیست و برای شکست دادن اینتر باید در ۹۰ دقیقه برتر باشیم. اگر شکست خوردیم به این دلیل است که امشب نسبت به اینتر ضعیف بودیم اما فکر نمی‌کنم اختلاف زیادی با اینتر داشته باشیم. باید بهتر شویم. رم خیلی جا برای بهتر شدن و پیشرفت دارد.

در این دیدار سیمونه اینزاگی محروم بود و نتوانست از کنار زمین تیمش را همراهی کند.

الساندرو باستونی، مدافع اینتر، پس از پیروزی مقابل رم به تمجید از عملکرد تیمش در نیمه دوم پرداخت. باستونی به شبکه DAZN گفت: سرمربی در نیمه با ما تماس گرفت و به ما گفت که ما مثل همیشه بازی نمی کنیم و باید نشان دهیم چه تیمی هستیم. رم در نیمه اول به هر طریق ممکن به ما صدمه زد اما ما روش بازی را تغییر دادیم و خوشبختانه در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

در نهایت، از باستونی پرسیده شد که آیا پیروزی مقابل جالوروسی می تواند به تیمش قبل از بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند که این بازیکن افزود:  ما نه تنها می‌خواهیم مثل فصل گذشته به دیدار نهایی لیگ قهرمانان راه یابیم بلکه به دنبال قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/