دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا/ تنور فوتبال قاره سبز داغ میشود/ اون هیجان بعد از وقفه ۵ ماهه

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب آغاز می شود.

??شاختار – ولفسبورگ
? ساعت 21:25
? ورزشگاه: المپیک کیف
بازى رفت 2-1 به سود شاختار

نماینده اوکراین در اندیشه صعود

امشب و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و از دور برگشت ،شاختار دونتسک اوکراین پذیرای وولفسبورگ آلمان خواهد بود.بازی رفت را نماینده اوکراین ۵ ماه قبل در “فولکس واگن آره نا ” از رقیب آلمانی خود برده است‌.شاختار که در فصل اخیر قهرمان لیگ اوکراین شده و ۱۱ برزیلی را در مجموعه تیمی خود دارد با تکیه بر تواناییهای بهترین برزیلی خود یعنی “جونیور مورائس” که با ۲۳ گل زده در تمامی این رقابتها برترین گلزن شاختار میباشد در اندیشه شکست مجدد وولفسبورگ به سر میبرد.
در مقابل مردان “اولیورگلاسنر” برای جبران باخت دیدار رفت به پایتخت اوکراین آمده‌اند و میدانند برای صعود به بردحداقل با نتیجه ۲ بر ۰ احتیاج دارند.
“ورهورست” مهاجم وولفسبورگ که در فصل جاری با ۱۶ گل چهارمین گلزن برتر بوندسلیگا نام گرفت امید اول گرگها برای پیروزی در این دیدار است.
.
??کپنهاگن – باشکهیر ??
? ساعت 21:25
? ورزشگاه: پارکن استادیوم
بازى رفت 1-0 به سود باشاکشهیر

جدال نمایندگان دانمارک و ترکیه

استانبول باشاک شهیر که به تازگی قهرمان سوپرلیگ ترکیه شده است بازی رفت را در استادیوم “فاتح تریم” با گل “ادین ویسکا” مهاجم بوسنیایی خود که از روی نقطه پنالتی بدست آمد به سود خود به پایان برد تا حالا با تکیه بر آن پیروزی امیدوار به صعود باشد.شاگردان “اوکان بوروک” در این دیدار روی گلزنی “دمبا با” مهاجم کهنه کار و سنگالی خود که با ۱۳ گل در این فصل بهترین گلزن این تیم بوده است حساب ویژه ای کرده اند.در طرف مقابل “استال سولباکن” مربی کپنهاگن که در فصل اخیر تیمش نایب قهرمان لیگ دانمارک شد “پیه‌روس سوتریو ” گلزن قبرسی خود را به آستانه قزاقستان داده است و حالا روی “دامه اندویه ” سنگالی مهاجم سابق ترابوزان اسپور حساب کرده است.کپنهاگن در مرحله قبل موفق به حذف سلتیک اسکاتلند شده است و حالا میخواهد از قهرمان سوپر لیگ ترکیه هم عبور کند.

اینتر – ختافه
? ساعت 23:30
? ورزشگاه: گلزن کرشن
بازى رفت 0-0 مساوی

اینتر – ختافه در بازی تک حذفی

?پنج ماه بعد از زمان مقرر برای بازی رفت اینتر ایتالیا و ختافه اسپانیا در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ اروپا، حالا امشب دو تیم باید در گلزن‌کرشن آلمان به مصاف هم بروند.
در مسابقه‌ای که دیگر رفت و برگشت نیست و دو تیم تنها 90 دقیقه تا رسیدن به مرحله بعدی مسابقات فرصت دارند.
نراتزوری که یکی از مدعیان اصلی فتح رقابت‌ها به حساب می‌آید در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که حسابی روی دور برد است و کاملا در شرایط مسابقه قرار دارد. شاگردان کونته شنبه‌شب در یک دیدار دیدنی موفق شدند آتالانتای قدرتمند را 2 بر صفر شکست دهند تا مقام نائب قهرمانی سری آ را برای خود کنند و البته برای رقبای اروپایی خط و نشان بکشند.
در آنسو ختافه‌ای قرار دارد که چند هفته است به دلیلی اتمام لالیگا بازی نکرده. آنها آخرین مسابقه‌شان در اسپانیا را با یک گل به لوانته واگذار کردند و در نهایت در رده هشتم لیگ قرار گرفتند.
ختافه بعد از سرگیری مسابقات در ماه تیر، آمار بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت و تنها یک برد در 11 بازی آخرش به دست آورده.
کونته برای این بازی ماتیاس وسینو را در اختیار نخواهد داشت و استفانو سنسی هم علی‌رغم بازگشت به تمرینات در لیست نهایی اینتر برای این بازی قرار نگرفته اما بقیه بازیکنان از جمله 3 مهاجم تیم آماده هستند. لوکاکو و مارتینز دوباره به روزهای اوج بازگشته اند و الکسیس سانچز هم حسابی انگیزه دارد. قرارداد قرضی او از منچستر یونایتد رو به پایان است و این بازی شاید آخرین بازی سانچز در اینتر باشد.
در سوی مقابل ختافه خوزه بوردالاس، مربی تیم ختافه هم رائول گارسیا و روبن یانِز را در اختیار ندارد. اما اتوبو مصدومیتش پایان یافته تا دوباره شانس بازی را بیابد.

?منچستریونایتد _ لاسک??
?ساعت ۲۳:۳۰
?ورزشگاه:
بازی رفت ۵ بر ۰ به سود منچستریونایتد

کار آسان شیاطین سرخ در خانه

شاگردان اوله گونار سولشیائر با توجه به برد ۵ بر ۰ در دیدار رفت در خانه تیم لاسک اتریش کار سختی برای صعود به مرحله بعد در “اولدترافورد ” ندارند.شاید سرمربی نروژی منچستریونایتد در این دیدار به نفرات دوم خود در پستهای مختلف بازی دهد و مردان اصلی را برای دیدارهای سختتر حفظ کند.در طرف مقابل تیم لاسک امیدی به صعود ندارند و صرفا درپی اعاده حیثیت هستند.لاسک قهرمانی رقابتهای اتریش را کسب کرده و از حالا درپی تقویت بنیه تیمی خود برای فصل بعد میباشد.آنها در مرحله قبل موفق به حذف آلکمار هلند شده بودند.

انتهای پیام/