دو روی سکه؛استقلال با شیخ و بدون شیخ!

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال سپاهان می رود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال تهران که در چند روز گشذته موفق شده بود تیم فوتبال سپاهان را در لیگ برتر فوتبال به لطف درخشش شیخ دیاباته شکست دهد باز هم در یک دیدار تکراری فردا به مصاف سپاهان می رود تا تیم برنده به رقابت های نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کند .

شنیده می شود استقلال در بازی فردا شیخ دیاباته را در اختیار ندارد البته دیاباته که در بازی با شهر خودرو مصدوم شده بود در تمرینات حضور داشت و کمی هم شانس حضور در این دیدار را دارد اما نکته مهم تاثیر گذرای او رد بازی های استقلال در لیگ این فصل بوده است.

شیخ دیاباته در ۷ بازی استقلال غایب بوده و استقلال در این ۷ بازی، فقط در یک بازی(دیدار با ذوب‌آهن) پیروز شده و ۳ تساوی و ۳ شکست حاصل کار فرهاد مجیدی و شاگردانش بدون این بازیکن بوده است.

استقلال بدون شیخ دیاباته به الاهلی عربستان، گل‌گهر و فولاد باخت و مقابل پرسپولیس، سایپا و الشرطه عراق به تساوی رسید. آمار شیخ در لیگ ۱۳۲۸ دقیقه بازی، ۱۳ گل است که هر ۱۰۲ دقیقه یک گل را نشان می‌دهد. در لیگ قهرمانان آسیا هم ۱۵۹ دقیقه بازی کرده و ۳ گل زده که نتیجه اش هر ۵۳ دقیقه یک گل است. مجموع دقایق بازی او هم ۱۴۸۷ دقیقه است که در این مدت ۱۶ گل زده، یعنی هر ۹۲ دقیقه یک گل را به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/