دپارتمان داوری : داوران هفته ای ۳ جلسه به تمرین و آماده سازی خود بپردازند

بااعلام زمان آغاز تمرینات داوران فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی مشخص شدن زمان آغاز تمرینات و از سرگیری مسابقات از سوی سازمان لیگ دپارتمان داوری کشور نیز طی اطلاعیه به کلیه داوران سطح کشور و شاغل در لیگ های مختلف زمان آغاز تمرینات آماده سازی‌ داوران را با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،قرار است داوران ساکن در استان های تهران و البرز که در لیگ برتر و لیگ دسته اول باشگاه های کشور قضاوت می کنند طبق برنامه اعلامی از سوی دپارتمان داوری کشور با حضور در مرکز ملی فوتبال تمرینات آماده سازی خود را آغاز و پیگیری کنند و همزمان با تمرین داوران تهرانی سایر داوران در شهرستان های مختلف نیز با هماهنگی کمیته داوران استان یا محل مربوطه تمرینات خود را در محل مقرر توسط کمیته های مربوطه آن استان یا شهر دنبال کنند.
دپارتمان داوران کشور تاکید کرده است که پروتکل های اعلام شده از سوی این کمیته بایستی به صورت جدی توسط داوران در حین تمرین و مسابقات رعایت شود.
آنطور که دپارتمان داوری کشور برنامه ریزی کرده است بایستی داوران هفته ای ۳ جلسه که روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه تعیین شده است به تمرین و آماده سازی خود بپردازند.
طبق برنامه اعلامی داوران به دو دسته تقسیم می شوند بر این اساس داوران فوتبال در روزهای معین شده از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و داوران فوتسال و فوتبال ساحلی نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به تمرین خواهند پرداخت.