دیاباته و مطهری، گلزن ترین مهاجمان لیگ برتر

قایدی در لیگ نوزدهم در تمام دیدارهای استقلال به بازی رفته که مجموع دقایق حضور او به عدد 1674 می رسد. مهدی بطور میانگین هر 186 دقیقه یک گل را در لیگ برتر برای استقلال به ثمر رسانده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،شیخ دیاباته که در این فصل بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، در 15 دیدار این فصل لیگ برتر لباس استقلال را بر تن کرده که مجموع دقایق حضور او در این دیدارها به عدد 999 می رسد. این بدان معناست که شیخ هر 111 دقیقه یک گل برای آبی پوشان پایتخت به ثمر رسانده که از این حیث بهترین عملکرد را در بین بهترین گلزنان لیگ برتر دارد.

در کنار شیخ، ارسلان مطهری حضور دارد. دیگر فوروارد آبی پوشان که در این فصل 1421 دقیقه برای دو تیم ذوب آهن و استقلال به میدان رفته، موفق به زدن 9 گل گردیده است. بطور میانگین ارسلان هر 157 دقیقه یک گل زده که بعد از شیخ، دومین عملکرد برتر را در بین تمام بازیکنان لیگ برتر دارد.

مهدی قایدی سومین بازیکن استقلال است که در این فصل 9 گل زده. مهاجم 21 ساله ی آبی پوشان که در ابتدای فصل پیراهن شماره 10 تیمش را بر تن کرد و قول داد 10 گل در لیگ به ثمر برساند، چند هفته ایست که به لب مرز قولش رسیده و یک گل تا عملی کردن وعده ی ابتدای فصلش دارد. قایدی در لیگ نوزدهم در تمام دیدارهای استقلال به بازی رفته که مجموع دقایق حضور او به عدد 1674 می رسد. مهدی بطور میانگین هر 186 دقیقه یک گل را در لیگ برتر برای استقلال به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید :

دیاباته: موفقیت استقلال در جام حذفی و لیگ قهرمانان به خودمان بستگی دارد

دیاباته بالاتر از مایکل اوون در جمع بهترین مهاجمان قرن 21

مجوز حضور ارسلان مطهری به تمرینات استقلال