دی‌جورجی: تیم والیبال ایران همیشه سختکوش است

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شده است و تا چهارم تیرماه با ۳۲ بازی پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه ۳۱ خرداد) و در دومین مسابقه خود در شهر روتردام به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از این پیروزی اظهار کرد: مسابقه آسانی نبود؛ چرا که تیم ملی والیبال ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کند. ایران تلاش می‌کرد شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهد، اما بسیار خوشحالم که پیروز شدیم چون ست سوم را در شرایطی به پایان رساندیم که اصلا آسان نبود.

فرناندو دی‌جورجی با تاکید بر اینکه تیم ملی والیبال ایتالیا بسیار عالی بازی کرد، تصریح کرد: شرایط در ست سوم اصلا آسان نبود؛ چرا که در لحظاتی از این دیدار تیم ایران در توپ‌گیری فوق‌العاده عمل کرد. در توپ‌های برگشتی نیز عملکرد خوبی داشتند. در همین حال تیم ایتالیا در سرویس اصلا عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی داشتیم. در حملات نیز مرتکب سه خطا شدیم که باعث شد حریف در امتیازات پیشی بگیرد.

سرمربی ایتالیا با بیان اینکه در پایان بازی جیانلی سرویس‌های خوبی زد، گفت: این موضوع برای تیم ایتالیا بسیار حائز اهمیت بود. به خاطر این سرویس‌ها توانستیم دفاع‌های خوبی داشته باشیم که باعث شد شرایط برای ما بهبود پیدا کند. همچنین در توپ‌های برگشتی نیز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. زخمی‌کردن توپ‌های حملات اول ایران و توپ‌گیری روند تیم ما را بهبود بخشید.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دوم از بازیکنان اصلی در ترکیب خود استفاده کردیم. مسابقات لیگ برتر را در ایتالیا داشتیم که به تازگی به اتمام رسیده است. فصل بسیار سنگینی بوده و به همین دلیل برخی از بازیکنان نیاز به ریکاوری داشتند که انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند. نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر روانی نیز نیاز به این استراحت داشتند. برای همین با گروهی دیگر از بازیکنان در هفته اول در مسابقات حاضر شدیم که بازیکنانی جوان اما با عملکردی خوب بودند. با همان ترکیب نتیجه دو بازی را واگذار کردیم و در دو دیدار به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام/