دیدارهای داورزنی با همتایان آسیایی در بحرین

رئیس فدراسیون والیبال ایران شب گذشته پس از مسابقه شهداب ایران برابر سانتوری ژاپن دیدارهایی با همتایان آسیایی خود در منامه داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران که به دعوت همتای بحرینی خود روز جمعه 29 اردیبهشت راهی منامنه شده بود، پس از تماشای مسابقه شهداب ایران و سانتوری سانبردز ژاپن با حضور در دفتر رئیس فدراسیون والیبال بحرین ، ملاقاتی با وی داشت.

در این دیدار که روز گذشته (شنبه 30 اردیبهشت) انجام شد شیخ علی بن محمد آل خلیفه و محمدرضا داورزنی در خصوص همکاری دو جانبه و افزایش تعاملات با یکدیگر به گفت‌و‌گو نشستند.

در پایان این دیدار، لوح یادبودی از سوی رئیس فدراسیون والیبال بحرین به داورزنی اهدا شد.

همچنین رئیس فدراسیون والیبال ایران شب گذشته جلساتی جداگانه با روسای فدراسیون قطر، کویت، عربستان، سوریه و لبنان داشت و این جلسات با شام کاری داورزنی با همتایان خود به پایان رسید.

بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از روز یکشنبه 24 اردیبهشت در بحرین آغاز شده است، روز یکشنبه 31 اردیبهشت به پایان می‌رسد.

تیم شهداب که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد پس از شکست برابر سانتوری از راه‌یابی به مرحله فینال بازماند و ساعت 17 امروز(یکشنبه 31 اردیبهشت) در دیدار رده‌بندی و برای دومین بار در این مسابقات به مصاف پلیس قطر خواهد رفت.

انتهای پیام/