دیدار سپاهان – الهلال با حضور هواداران خانم/ آخرین وضعیت VAR در نقش جهان

منوچهر نیکفر با تایید اینکه فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است، احتمال جذب بازیکن جدید در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات را رد نکرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، پیش از بازی مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: بازی مهمی را در پیش داریم، الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. اعضای الهلال در اصفهان مستقر شده‌اند و امیدواریم یک بازی خوب در نقش جهان با حمایت همه مردم عزیز ایران به خصوص مردم شریف اصفهان و هواداران تیم سپاهان داشته باشیم. درست است که الهلال تیم قدرتمندی است اما ما هم سپاهانیم و ما هم تخصص خودمان را داریم. بازیکنان و مربیان خوبی داریم و امیدواریم با مزیت میزبانی و با حمایت هواداران در کنار تلاش تیم نتیجه خوبی را برای کشور عزیزمان رقم بزنیم. الان سپاهان نماینده کل کشور است و به عنوان یک باشگاه به آن نگاه نمی‌کنیم. امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نیکفر درباره اینکه آیا مشکلات برای میزبانی به صورت کامل برطرف شده یا خیر، گفت: دیروز که نمایندگان ای اف سی آمدند بازدیدها را انجام دادند، توصیه‌هایی هم داشتند. ما هم اوکی را گرفتیم و شرایط برای میزبانی آماده است.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا حمایت‌ از این بازی به اندازه لازم بوده یا خیر، بیان کرد: خدا را شکر همه همکاری کردند. جلسات خوبی در شورای تامین استان داشتیم و همه ارگان‌ها همکاری کردند. امیدواریم با سربلندی این بازی را برگزار کنیم که به امید خدا با برد همراه شود.

نیکفر درمورد آخرین وضعیت روحی بازیکنان سپاهان برای این بازی گفت: بعد از اردوی تمرینی در قطر تیم شاداب و سرحال شد. سرمربی این فرصت را پیدا کرد که سه بازی دوستانه در این اردو داشته باشیم و هر سه بازی را با برد به اتمام رساندیم. این بازی‌ها باعث شد که نقاط مثبت و ضعف تیم مشخص شود. از لحاظ روحی و جسمی تیم در بهترین شرایط قرار دارد.

“پرونده نقل و انتقالات زمستانی سپاهان بسته شده است؟” نیکفر در پاسخ به این سوال گفت: برای آسیا که بسته شده است. ما یک بازیکن غنایی را در ساعات آخر اضافه کردیم. بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد و به مربی گفتیم. آقای مورایس نفر تصمیم‌گیرنده هستند و سلیقه خودشان را دارند که این بازیکن را انتخاب کردند. امیدواریم که انتخاب خوبی بوده باشد.

نیکفر درمورد اینکه آیا تیم اعتماد به نفس لازم را دارد یا خیر، گفت: به شما اطمینان می‌دهم که روحیه بچه‌های ما بالاست و ۵ بازیکن ما در تیم ملی بودند. بازیکنان ما اکثرا حرفه‌ای هستند. یک ترکیب جوان هم به تیم اضافه کردیم اما به شما اطمینان می‌دهم که با اعتماد به نفس در این بازی شرکت خواهیم کرد. این هم یک مسابقه است و حداکثر تلاشمان را انجام می‌دهیم که برنده شویم. چیزی که مدیریت باشگاه توانسته را انجام داده‌ایم و بقیه‌اش به بچه‌ها و بازیکنان در زمین و حمایت و مردم و طرفداران است که بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

او درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی گفت: بلیت‌فروشی الکترونیکی است و آماری ندارم که بگویم اما قطعا استقبال خوبی از این بازی می شود. حدود ۶۰ هزار بلیت فروخته می‌شود و حضور بانوان در ورزشگاه تایید شده است. امیدواریم یک حضور پرشوری است و امیدواریم که با آرامش ختم به خیر شود.

نیکفر درباره احتمال استفاده از VAR نصب شده در ورزشگاه نقش جهان در مسابقات لیگ برتر گفت: نه فقط برای این بازی نصب شده است. تا جایی که می‌دانم فدراسیون در صدد است تا ۶ سیستم را در لیگ برتر اضافه کند. امیدواریم که این سیستم در بازی مشکل نداشته باشد. ناظر آن را چک کرده است. یک شرکتی این سیستم را اجاره می‌دهد و تحت نظارت فدراسیون است.

انتهای پیام/