دینامو زاگرب و دو باشگاه قطری به دنبال مدافع پرسپولیس

در حالی که خط دفاعی پرسپولیس در ماه های اخیر یک تغییر مهم داشت حالا خبر می رسد یکی دیگر از مدافعان این تیم با پیشنهادات خارجی روبرو شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع میانی سرخ پوشان که پس از پیوستن دوباره به پرسپولیس موفق شد بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد این روزها چند باشگاه خارجی را به عنوان خواهان خود می بیند. کنعانی که از مدت ها پیش به عنوان مدافع ثابت تیم ملی فوتبال ایران به میدان می رود در لیگ بیستم و البته لیگ قهرمانان آسیا بازی های با کیفیتی از خود به نمایش گذاشت، با پیشنهاداتی از دو تیم قطری به همراه پیشنهادی از تیم دینامو زاگرب کرواسی روبرو شده است. این باشگاه ها پیشنهادات اولیه خود برای جذب این بازیکن را ارائه دادند و به همین دلیل در روزهای آینده باید توسط کنعانی زادگان و مدیر برنامه های او در این باره پاسخ ابتدایی به پیشنهاد این سه باشگاه را ارائه شود.

گفتنی است؛ کنعانی‌زادگان زمانی می‌تواند به صورت آزاد به تیم قطری بپیوندد که قبل از ۱۲ بهمن(پایان نقل و انتقالات لیگ قطر)قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده یا مدت قراردادش به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید:
کنعانی زادگان و آقایی، بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
گزارش تمرین پرسپولیس| سید جلال، کنعانی زادگان و کامیابی نیا زیر نظر کادر پزشکی
تلاش کنعانی زادگان برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس

انتهای پیام/