دین محمدی: ساپینتو از رفتارهای صورت گرفته عصبانی شده بود

من ریکاردو ساپینتو را در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی دیدم و با او صحبت کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیروس دین محمدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مربی خارجی را باید پس از هفته ششم یا هفتم قضاوت کرد. من ریکاردو ساپینتو را در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی دیدم و با او صحبت کردم. انصافاً از شخصیت او خوشم آمد. یکسری افراد پس از اتفاقات بازی استقلال مقابل ملوان انزلی انتقادهایی را مطرح کردند، اما او از رفتارهای صورت گرفته عصبانی شده بود. کار بچه‌های هلال احمر هم درست نبود و باید سمت نیمکت ملوانی‌ها می‌نشستند نه نیمکت تیم میهمان.

وی در ادامه افزود: ساپینتو هنوز جا دارد که با فوتبال ایران آشنایی پیدا کند و به مرور زمان راحت‌تر جا می‌افتد. در حال حاضر قضاوت کردن او درست نیست و امیدوارم از هفته ششم به بعد بتواند راحت‌تر در استقلال کارش را انجام دهد و به چیزی که می‌خواهد برسد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه ساپینتو اعتقاد دارد آبی‌پوشان فصل گذشته بیشتر دفاع می‌کردند، اما تفکر او ارائه بازی هجومی است، تصریح کرد: سبک بازی استقلال در سال گذشته با الان تفاوت داشت. بازیکنان همان بازیکنان قبل هستند و سال گذشته با سیستم کادر فنی وقت بازی می‌کردند و الان نیاز به زمان دارند تا با تفکر جدیدی بازی کنند. حرف ساپینتو صحیح است و برای پیاده کردن سیستم هجومی نیاز به زمان دارد و باید به او شانس بیشتری بدهند. هنوز اول راه هستیم و چیزی مشخص نیست.

انتهای پیام /