دیه‌گو کاستا در آستانه انتقال به کورینتیانس

 به نظر می رسد که ستاره سابق اتلتیکو در آستانه انتقال به کورینتیانس قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیه‌گو کاستا در پایان سال 2020 تصمیم گرفت کار خود را در اتلتیکو مادرید، باشگاهی که بهترین دوران فوتبال خود را در آن سپری کرد به پایان برساند. بعد از این جدایی شایعات زیادی در مورد این مهاجم اسپانیایی مطرح شد اما نهایتا او تصمیم گرفت به فوتبال برزیل و باشگاه اتلتیکو مینیرو بپیوندد.

دیه‌گو کاستا پس از تنها 5 ماه حضور در تیم برزیلی با اتلتیکو مینیرو خداحافظی کرد. ستاره سابق اتلتیکومادرید در این مدت بدون تیم بوده اما شایعات زیادی در موردش وجود داشته است. در مقطعی گفته شد که این بازیکن علاقه زیادی به حضور دوباره در لیگ برتر انگلیس دارد و از آرسنال به عنوان یکی از گزینه‌های او نام برده شد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اتلتیکومادرید – منچستریونایتد+فیلم
نتیجه و خلاصه بازی اتلتیکو مادرید – اوساسونا + فیلم
باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال برکناری سیمئونه

انتهای پیام/

 

 

حالا به نظر می‌رسد که این ستاره اسپانیایی در آستانه عقد قرارداد با یک تیم جدید قرار گرفته است. بر اساس گزارشی که آاس منتشر کرده بعد از ناامیدی کامل دیه‌گو کاستا از بازگشت به لیگ برتر انگلیس، این بازیکن قصد دارد به کارش در فوتبال برزیل ادامه دهد و در این راستا مذاکرات پیشرفته ای با باشگاه کورینتیانس داشته و اصلا بعید نیست که به زودی قرارداد خود را با آنها به امضا برساند.